loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1196 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 376 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 518 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 425 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 435 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 705 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 804 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8961 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 236 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1563 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 909 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 355 mohammdreza
MILAD بازدید : 256 دوشنبه 30 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

مراسم اهدای جام قهرمانی + گل های بازی با کیفیت ۱۰۸۰p 

 

 

 

 دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی یورو 2012 به اسپانیا با کیفیت Full HD 1080p + گل های بازی

 

 

 

دانلود مراسم اهدای جام قهرمانی یورو ۲۰۱۲ به اسپانیا با کیفیت Full HD 1080p + گل های بازی اسپانیا و ایتالیا به همراه موزیک بسیار زیبا و شنیدنی بازیهای یورو ۲۰۱۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود بصورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی :

 

لینک های دانلود پارت ۱  |  RapidShare  ،  HipFile  ،  ParsaSpace

 

لینک های دانلود پارت ۲  |  RapidShare  ،  HipFile  ،  ParsaSpace

 

لینک های دانلود پارت ۳  |  RapidShare  ،  HipFile  ،  ParsaSpace

 

 

 

حجم : 505 مگابایت  
فرمت : MP4  
پسورد : www.clip4u.org
MILAD بازدید : 283 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

ايميل کردن اين مطلب

گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما برنامه های ویژه ای برای شب و روز عید فطر تهیه کرده که برنامه کلاه قرمزی از جمله آنهاست.

 

ویژه برنامه کلاه قرمزی شب عید فطر ساعت ۲۱تا۲۲با هنرنمایی ایرج طهماسب و حمید جبلی به روی آنتن خواهد رفت و تکرار این برنامه روز عید فطر پخش خواهد شد.

همچنین «عمو پورنگ» با ویژه برنامه هزار و شصت و شونزده مهمان خانه ها خواهد بود.
که در این برنامه مسابقه «نامه به خدا» نیز جمع بندی می شود.

در مسابقه نامه ای برای خدا که از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شد، قرار است بچه ها در هزار و چهارصد و سی و سه حرف، برای خدا نامه بنویسند و نامه هایشان را از طریق سامانه پیامکی۱۰۰۰۶۰۱۶یا پایگاه اینترنتی www.10006016.ir برای گروه کودک و خردسال ارسال کنند.
از دیگر ویژه برنامه های عید فطر می توان به ویژه برنامه «جمعه به جمعه خونه به خونه» و ویژه برنامه «مهمان ماه» اشاره کرد.کلاه قرمزی شب عید به شبکه ۲ می آید .

گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما برنامه های ویژه ای برای شب و روز عید فطر تهیه کرده که برنامه کلاه قرمزی از جمله آنهاست.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، ویژه برنامه کلاه قرمزی شب عید فطر ساعت ۲۱تا۲۲با هنرنمایی ایرج طهماسب و حمید جبلی به روی آنتن خواهد رفت و تکرار این برنامه روز عید فطر پخش خواهد شد.
همچنین «عمو پورنگ» با ویژه برنامه هزار و شصت و شونزده مهمان خانه ها خواهد بود.
که در این برنامه مسابقه «نامه به خدا» نیز جمع بندی می شود.

در مسابقه نامه ای برای خدا که از نیمه ماه مبارک رمضان آغاز شد، قرار است بچه ها در هزار و چهارصد و سی و سه حرف، برای خدا نامه بنویسند و نامه هایشان را از طریق سامانه پیامکی۱۰۰۰۶۰۱۶یا پایگاه اینترنتی www.10006016.ir برای گروه کودک و خردسال ارسال کنند.
از دیگر ویژه برنامه های عید فطر می توان به ویژه برنامه «جمعه به جمعه خونه به خونه» و ویژه برنامه «مهمان ماه» اشاره کرد.

MILAD بازدید : 237 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (1)

۱۴۵هزار تخم‌مرغ را در ۸۸۰ لیتر روغن همزدن کار ساده‌ای نیست که البته آشپزهای‌های پرحوصله پرتغالی از پس آن برآمدند و لااقل ۵ تا ۶ ساعت ظرف را بهم زدند تا بالاخره موفق به آماده‌کردن آن شدند.

بزرگترین املت جهان توسط آشپزهای پرتغالی تهیه شد. کمی باور نکردنی به نظر می‌رسد که بتوان در ظرفی ده متری املت درست کرد. تجربه ای که شاید صدها میلیون از مردم جهان حتی نتوانند آن را ببیند چه رسد که تهیه آن را تجربه کنند.

۱۴۵هزار تخم‌مرغ را در ۸۸۰ لیتر روغن همزدن کار ساده‌ای نیست که البته آشپزهای‌های پرحوصله پرتغالی از پس آن برآمدند و لااقل ۵ تا ۶ ساعت ظرف را بهم زدند تا بالاخره موفق به آماده‌کردن آن شدند.

 

تنظیم شعله و نگه داشتن گرمای مناسب یکی از مهمترین اقدامات برای طبخ یک غذا در این حجم است که این کار هم بدون نقص انجام شد تا بزرگترین املت جهان نام بگیرد، البته با توجه به اشتهای مردم به این نوع رکورد شکنی‌های خوردنی ، به نظر نمی‌رسد رکورد آنان خیلی دوام داشته باشد.

MILAD بازدید : 253 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

اگر در عربستان و چند کشور دیگر عید اعلام شود، نخستین پرسشی که ممکن است برای مردم ما پیش بیاید، ‌این است که دور تا دور شما، همه کشورها اعلام کردند اول یا پایان رمضان است! ایران چه مزیتی دارد که در خاکش ماه را نمی‌بینید و بقیه می‌بینند؟


 به نقل از پایگاه مقام معظم رهبریک باور نادرستی بین برخی از مردم و از سال‌های دور هست که می‌گویند اگر امروز عربستان عید بوده، فردا ایران عید است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، «سیدمحسن قاضی‌میرسعید»، رکورد دار استهلال در دنیا و صاحب سبک در گفت و گو با پایگاه مقام معظم رهبری گفت: در عربستان برای اثبات رویت هلال ماه نو، دو شاهد عادل کافی است. آنجا اعلام می‌کنند که مردم بروند برای رویت و هر دو نفری که به متصدی محلشان بگویند ماه را دیده‌اند و او هم این مسأله را گزارش کند، از نظر عربستان مورد پذیرش است!

وی افزود: در سال 76 که به عربستان سفر کرده بودم، با یکی از شیعیان عربستان که عضو شورای هلال ماه عربستان بود، صحبت کردم و می‌گفت که زورش به جایی نمی‌رسد و او هم معتقد بود به اشتباهاتی که در آنجا دارند.

قاضی میرسعید ادامه داد: این مسأله را مقایسه کنید با کشورمان که که حدود 150 گروه رصدی ورزیده و مجهز به تلسکوپ دوچشمی، برای استهلال تشکیل می‌شود و به نقاط صعب‌العبور می‌روند و در کشورهای دیگر مثل عربستان سعودی فقط هفت گروه علمی برای رصد اقدام می‌کنند.

وی گفت: مرحوم آیت‌الله طالقانی، خاطره‌ جالبی دارند از همین بحث رویت هلال در عربستان:

«سال 1333 یا 1332،‌ وقتی می‌رفتم برای تشرف به حج، با رئیس کاروان بحث کردیم که شما چرا می‌گویید فردا اول ذی‌‌‌الحجه است؟ اول ماه، دو روز دیگر است. آنها گفتند نه فردا است. گفتم بسم‌الله؛ همین امروز برای رصد ماه می‌رویم. رفتیم و هوا هم خوب بود و هلال ماه را هم ندیدیم. طرف مقابل دید که اوضاع خیلی خراب است، به ما گفت: حالا شما بیایید و یک روز تخفیف بدهید! یک روز هم ما... و قضیه را تمام کنیم!» جالب اینجاست که پس فردا هم که رفتند اصلا هلالی دیده نشده بود. بعداً که رفته بودند، یک هلالی را ـ که خیلی واضح هم نبود ـ دیده بودند.

این عضو ستاد استهلال دفتر رهبر انقلاب افزود: گمان می‌‌کنم سال 73 یا 74 بود، درست در زمانی که داشتند نماز عید فطر انجام می‌دادند کسوف شده بود! اصلا نماز برگشت داده شد به نماز آیات. دو سال پیش هم، پس از اینکه در عربستان اعلام شد که هلال ماه رؤیت شده، مقارنه شد! یعنی در وقتی که اعلام رویت شده بود، ماه، هنوز در چرخش به دور زمین، به شرق خورشید نرسیده بود تا ماه جدیدی شکل بگیرد.

قاضی میرسعید ادامه داد: اگر در عربستان و چند کشور دیگر عید اعلام شود، نخستین پرسشی برای مردم ما ممکن است پیش بیاید، ‌این است که دور تا دور شما، همه کشورها اعلام کردند اول یا پایان رمضان است! ایران چه مزیتی دارد که در خاکش ماه را نمی‌بینید و بقیه می‌بینند؟

در این باره باید توضیح بدهیم که اگر یک نفر از چراغ قرمز رد شد، 50 نفر دیگر هم رد شدند، آیا این 50 نفر هم خلاف نکردند فقط یک نفر اول خلاف کرده؟ این 50 نفر هم خلاف کردند دیگر!

رکورددار استهلال در دنیا خاطرنشان کرد: عربستان در بین کشورهای اهل تسنن، به عنوان کشور «ام‌القراء» به شمار می‌آید و در تقویمش هر تغییری انجام دهد، 20 یا 30 کشور طبق همان عمل می‌کنند. مثلا یک بار در یک کنفرانس علمی، طرف بلند شد و محکم زد روی میز که آقا وقتی در مکه هلال ماه را دیدند، باید همه جای دنیا قبول کنند! مکه را باید ام‌القرا قرار دهیم! وقتی ماه را شروع کرد باید شروع بکنیم، تمام کرد باید تمام بکنیم!

وی در پایان گفت: خوب، اگر هلال را در مکه ببیند، ممکن است بشود این را برای مراکش هم معتبر دانست (از نظر علمی)، چون مختصات ماه این طوری اقتضا می‌کند، ولی اگر در اندونزی و مالزی ماه را ببینند، در مکه که رویت نمی‌شود، چه؟ مگر روزه گرفتن در روز عید فطر حرام نیست؟ ما از این گرفتاری‌ها در جهان اسلام داریم... پس بنابراین، به قطعیت می توانم اعلام کنم با توجه به ظرافت های علمی و نجومی که ستاد استهلال در ایران مد نظر دارد، نظر این ستاد همیشه قطعی بوده که حال ممکن است چنان که گفته شد یک سال با عربستان ـ با همان شیوه ابتدایی استهلال خودشان ـ هماهنگ شود و یک سال نه.

MILAD بازدید : 307 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (1)

کوچکترین خانه های جهان که در ، پنجره و 4 چرخ برای انتقال دارند. در واقع شما می توانید خانه خود را هرجا که بخواهید انتقال دهید و در آنجا استراحت کنید.

کوچکترین خانه های جهان (1)

 

کوچکترین خانه های جهان (2)

 

کوچکترین خانه های جهان (3)

 

کوچکترین خانه های جهان (4)

 

کوچکترین خانه های جهان (5)

 

کوچکترین خانه های جهان (6)

 

 
MILAD بازدید : 305 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

در این مطلب شما با برخی از این هدایای بسیار بزرگ و یا عجیب آشنا می شوید.

*کادوی ملک عبد ا… به اوباما

ملک عبد ا… پادشاه عربستان در اولین سفر باراک اوباما به این کشور یک سری هدایا به ارزش ۳۰۰ هزار دلار به او داد. این هدایا که تشکیل شده بودند از جواهرات، کتاب های نایاب و اقلام دیگربه عنوان گرانترین هدایای مابین دو مقام رسمی شناخته می شود.

در این مجموعه، گوشواره هایی از الماس به ارزش هر کدام هفت هزار دلار، یک دست جواهرات الماس به ارزش ۱۹۰ هزار دلار و همچنین درخت های مینیاتوری ساخته شده از صلا وجود داشت.


 

*مجسمه رومن ابراموویچ

مالک میلیاردر باشگاه چلسی برای اینکه هدیه خاصی را برای همسرش خریده باشد ۱۴ میلیون دلار برای یک مجسمه برنزی پرداخت کرد.

البته به غیر از این مجسمه او که انگار عاشق خریدهای میلیون دلاری برای همسرش است در هدیه ای دیگر، ویلایی به مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار به همراه چندین تابلوی نقاشی بسیار گران قیمت هدیه داد.


*کیف ویکتوریا بکهام

دیوید بکهام فوتبالیست مشهور و همچنین یکی از پردرآمدترین افراد دنیا برای همسرش کیف هایی به ارزش بیش از ۱۳۰ هزار دلار خریداری کرد. این کیف ها که هر ساله تنها سه عدد از آن ها ساخته می شود از چرم سفید کروکدیل است و همچنین قفل آن نیز از الماس ها ساخته شده است.

 

 

*الماس اورلو

در سال ۱۷۹۸ یکی از پرنسس های روسی علاقه خاصی به یک افسر ارتش پیدا کرد و به همین علت هدایای بسیار زیادی را به او می داد. یکی از این هدیا الماس اورلو بود که در زمان خودش بیش از ۴۰۰ هزار روبل ارزش داشت.


*تاج محل

ساختمان بسیار زیبای تاج محل را بیشتر مردم دنیا می شناسند. این ساختمان در ۲۲ سال و تمام از مرمر سفید ساخته شده و به عنوان نمادی از عشق پادشاه هند به پرنسس ایرانی بوده هدیه داده شد. این مکان در سال ۱۶۵۳ بیش از ۳۲ میلیون روپیه هند ارزش داشته است.

MILAD بازدید : 210 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)
کیک مار (1)


پارچ فرانسیسکا مرد با سلیقه فرانسوی که برای تولد دخترش کیک طرح مار را انتخاب کرده است . حتما شما هم در نگاه اول این کیک را با مار واقعی اشتباه گرفته اید.

کیک مار (2)

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,533
  • بازدید ماه : 1,118
  • بازدید سال : 46,801
  • بازدید کلی : 401,259
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم