loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1196 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 376 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 518 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 425 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 435 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 705 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 804 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8961 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 236 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1563 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 909 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 356 mohammdreza
MILAD بازدید : 362 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و اکشن Foreign Legion Multi Massacre برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Foreign Legion Multi Massacre عنوان بازی خشونت آمیزی برای PC بوده که Sakari Games انتشار آن را بر روی شبکه جهانی Steam عهده دار است. در این بازی باید سرباز مورد علاقه تان را انتخاب کنید و وارد دنیایی جدید و در حال جنگ شوید و تمامی دشمنان را از پای در آورید. اکثریت ویژگی های یک جنگ واقعی با حالت فانتزی در این بازی گنجانده شده اند و بازی، حس یک جنگ منحصر بفرد را به کاربر منتقل می کند. بازی Foreign Legion Multi Massacre دارای دو بخش Deathmatch و Dominion Mode است که در بخش اول به صورت تک نفره می توانید به نبرد با سایر کاربران از سرتاسر دنیا بپردازید ولی در بخش دوم به صورت Co-Operative بوده و در هر تیم باید حداقل ۴ نفر حضور داشته باشد. هم چنین تا ۸ نفر نیز ظرفیت در هر تیم موجود است.

MILAD بازدید : 333 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

معمولا در سبک بازی های فکری , محصولاتی حرف اول را می زنند که گیم پلی متفاوتی داشته باشند و جذابیت خاصی برای کاربران داشته باشند. Rigonauts یک بازی فکری در این سبک بوده که با وجود ساده و کم حجم بودن آن , بسیار سرگرم کننده و متنوع بوده که در آن می بایست سازه هایی مقاوم با استفاده از وسایل عجیب و غریب بسازید و در مقابل دشمنان پایداری کنید و نگذارید بیش از پیش به سمت جلو حرکت کنند. بازی Rigonauts دارای گرافیک بسیار جالبی بوده و موسیقی های متن دلنشین آن جذابیت بازی را چندین برابر می کنند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MILAD بازدید : 607 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ
نام بازی: Overlord 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters/New Disc
مد بازی : 
حمایت توسط : Triumph Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی نسخه دوم، 13 زمستان بعد از نسخه اول اتفاق می افتد و پس از تقریبا 14 سال دنیای تاریکی با وجود OverLord جدید احیاء می شود. OverLord قبلی به صورت ناگهانی ناپدید می شود و پسرش را هنگامیکه که یک طفل کوچک است در یک منطقه برفی و کوهستانی به نام Nordberg رها می کند.
پس از سال ها پسر فرمانروای قبلی که حالا بزرگ شده است به دنبال اسم و رسم خود می گردد و شروع می کند به جمع کردن بقیه Minion ها تا به مقر فرماندهی پدر، یعنی Netherworld برود. در زمان بازی دوم امپراطوری روم همه مناطق را فرا گرفته است و هنگامیکه قهرمان داستان شروع به جمع آوری سپاه خود می کند، امپراطوری به شهر نوردبرگ برای نابود کردن موجودات جادویی حمله می کند و مردم شهر هم قهرمان را از قلعه نوردبرگ بیرون می اندازند. پس از نابود کردن بخشی از سپاه، قهرمان داستان در طی یک اتفاق در داخل آب فرو می رود و یخ می زند اما Minion ها او را به Netherworld و نزد Gnarl یعنی مشاور پدرش می برند. جینارل هم او را بعنوان OverLord جدید معرفی می کند و شما آماده می شوید که راهی تازه برای نیروهای تاریکی باز کنید و امپراطوری را از بین ببرید. البته به غیر از امپراطوری روم شما دشمنان مختلف دیگری هم دارید اما قدرتمند ترین آن ها سربازان امپراطوری هستند. پس از این که به عنوان OverLord جدید انتخاب شدید، جینارل به شما پیشنهاد می دهد که از مردم نوردبرگ که شما را تسلیم امپراطوری کردند انتقام بگیرید. سپس شما هم به آنجا رفته و فرماندار بوریوس را می کشید و به این ترتیب به امپراطوری اعلان جنگ می کنید و با امپراطور سولاریوس دشمن می شوید. به غیر از امپراطوری شما دشمنان جادویی را هم در سر راه خود خواهید دید که مهم ترین آن ها جن و پریان هستند که سردسته آنها هم ملکه Fay است. داستان در طول جریان بازی همانند نسخه قبل به زیبایی روایت می شود و حتی گاهی اوقات بسیار زیبا و خنده دار است. تغییراتی هم در نحوه استفاده از نیروهای تاریکی را همان جادو ها بوجود آمده است. در نسخه اول شما قابلیت استفاده از چند نوع جادو را داشتید اما در این نسخه این تعداد به یکی کاهش یافته است. این جادو فقط می تواند دیگران را هیپنوتیزم کند یا این که جان آن ها را بگیرد. در صورت زیاد نگه داشتن دکمه جادو خون فرد مقابل بصورت کامل خالی می شود ولی اگر در نیمه کار رها شود، فرد مانند برده ای به دنبال شما راه می افتد. البته نکته دوم در مورد افراد معمولی صدق می کند و دشمنان هیچ گاه از شما تبعیت نخواهند کرد. از دیگران قابلیت های مبارزه تک نفره می توان به سلاح های جدید اشاره کرد که تنوع بسیار بهتری نسبت به نسخه اول دارند. 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی  Le Tour de France 2012:

خروجی پسوند ISO دارد . 


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )



-------------------------------------------------------------------------------------------------

COMING SOON ...

 mihan
-------------------------------------------------------------------------------------------------


System requirements :
Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
Processor: Pentium D 3.4GHz or AMD Equivalent
Memory: 1 GB
Graphics Card: GeForce 6800 + / Radeon X1800XT
Sound Card: Sound device compatible with DirectX 9.0
Free space on hard disk: 3.7 GB
 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ

 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ

 

MILAD بازدید : 317 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی بسیار جذاب ربات گم شده - Snapshot

Snapshot عنوان یک بازی جدید به سبک آرکید است. داستان بازی روایت گر ربات تنهایی است که بر روی سیاره ای گمشده است. این ربات تنها به دوربین خود مجهز است. این دوربین ممکن است برای ماجراجویی نامناسب  به نظر آید اما این انتهای بازی نیست ! این دوربین قابلیت گرفتن و یا حذف تمام اشیائی که درپیرامون خود می بینید را دارد. شاید این بازی داستان قردتمندی نداشته باشد اما طراحی کرکتر ها و موتور گرافیکی این بازی شما را جذب خود می نماید.بازی دارای ژانر آرکید است.
 سالانه این ژانر از بازی های چند رسانه ای پیشرفت به سزایی داشته و روز به روز بر تعداد کاربران آنها افزوده می شود. اگر از دنبال کنندگان بازیهای چند رسانه ای باشید حتما با این مهم برخورد کرده اید که بازیهای منتشر شده در این ژانر بسیار انگشت شما هستند.اما آیا واقعا نداشتن طرفدار دلیلی بر این مدعا است ؟ پاسخ منفی است ، بازی های آرکید به دلیل نداشتن فراگیری موضوعی معمولا به ندرت ساخته می شوند. قطعا بازی هایی که ژانر اکشن را یدک می کشند را نمی توان با یک بازی با ژانر آرکید مقایسه کرد. چه بسا بازی های موجد در این سبک گاها برتر می باشند و این یک طلسم نیست .موسیقی متن این بازی بعد از کدتی جزو خاطرات شما می شود. این قسمت از حرفهایم را زمانی متوجه خواهید شد که جند روزی از مراحل این بازی گذشته باشد و خود را در متن بازی ببینید. نکته قابل عرض دیگری در این بازی دیده نشده است اما گرافیک خاص این بازی نیز به چشم می خورد.چنان که گیمر سال 2012 میلادی آن را به عنوان یک بازی با ژانر آرکید آن را می پسندد.

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,537
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 46,805
  • بازدید کلی : 401,263
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم