loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1197 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 376 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 518 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 425 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 435 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 705 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 804 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8961 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 236 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1563 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 909 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 356 mohammdreza

MILAD بازدید : 244 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker Suite

امروزه موسیقی  صرف نظر از انواع مختلفش به جایگاه بسیار بالایی در میان افراد جوامع مختلف دست پیدا کرده است و تصور وجود یک کامپیوتر ، تلفن همراه و یا اتومبیل بدون آن ، اندکی سخت به نظر می رسد . به عبارت دیگر می توان گفت که موزیک نه تنها برای رفع خستگی و رسیدن به آرامش بلکه به عنوان یک عادت ، تمامی افراد را به خود وابسته کرده است و از همین رو شرکت های نرم افزاری نیز با توجه به نیازهایی که برای کاربران در این زمینه ایجاد شده است ، اقدام به ساخت برنامه های گوناگونی نموده اند . یکی از معروف ترین کمپانی هایی که سابقه ای چند ساله در این عرصه دارد ، Xilisoft می باشد که امروز قصد معرفی یک از بهترین نرم افزار های آن با نام Audio Maker Suite را برای شما داریم .

 

این برنامه ی کامپیوتری خود شامل دو نرم افزار مختلف با نام های Xilisoft DVD Audio Ripper و Xilisoft Audio Maker می باشد که هر یک از ابزارهای مختلفی تشکیل شده اند . حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام تماشای یک فیلم ، از موزیک های استفاده شده در آن لذت برده و خواسته باشید تا آنها را به صورت جداگانه و در قالب یک فایل صوتی ذخیره کنید تا دسترسی به موسیقی ها دلخواهتان را که تنها با وجود DVD پلیر امکان پذیر است به گستره ای به بزرگی تمامی موزیک پلیرهای پرتابل و غیرپرتابل تبدیل کنید . اگر اینچنین باشید پس می بایست از DVD Audio Ripper استفاده کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا به ساده ترین روش ممکن موزیک فیلم های دی وی دی را استخراج کرده و در فرمت های MP3 ، WAV ، WMA ، AAC ، AC3 ، OGG و M4A ذخیره نمایید . بنابر این می توانید آنها را هرجا و هر زمان که می خواهید پخش کنید . جدا کردن تنها بخش های دلخواه از فیلم ، تعیین کیفیت و حجم خروجی ، تنظیم کانال ها و نیز پشتیبانی از پردازشگر های چند هسته ای از قابلیت های این برنامه به شمار می روند .

 

اما Xilisoft Audio Maker نرم افزار دیگری است که به طور همزمان و همراه با برنامه ی قبلی که توضیحاتی در رابطه با آن دادیم ، بر روی ویندوز شما نصب خواهد شد . از قابلیت هایی که نرم افزار در خود گنجانده است می تواند به ریپ سی ذی ، تبدیل فایلهای صوتی و رایت CD های صوتی قابل پخش در پلیرهای مختلف اشاره نمود . آیا موزیک هایی که دارید در دستگاه محبوب تان پخش نمی شود ؟ دلیل این مشکل پشتیبانی نکردن دستگاه از فرمت موسیقی های شما می باشد و کلید آن در دستان قدرتمند Xilisoft Audio Maker نهفته است . کافی است تا فایلها را به محیط برنامه آورده و فرمت خروجی را تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر تنظیم بلندی صدا ، بیت ریت و سمپل ریت نیز در این برنامه گنجانده شده است که کاربران حرفه ای تر در صورت نیاز می توانند از آنها استفاده کنند . لازم به ذکر است که با وجود حرفه ای بودن هر دو برنامه ی معرفی شده ، محیطی کاربرپسند داشته و هر کاربر آماتوری نیز می تواند به سادگی کارهای مورد نظر خود را با آنها انجام دهد .

MILAD بازدید : 246 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Protected Music Converter

یکی از فناوری هایی که کمپانی های عرضه کننده محصولات صوتی برای جلوگیری از کپی شده آثارشان توسط افراد سود بهره می برند ، استفاده از قفل هایی است که در صورت استفاده از آنها یک کاربر اگر قصد کپی کردن فایلها را داشته باشد با دستان خالی به هیچ وجه این کار برایش عملی نخواهد بود و فایلهایی که کپی می شوند تنها نام فایل اصلی را همراه خود یدک کشیده و امکان استفاده از انها وجود نخواهد داشت . با وجود خوب بودن اصل این تکنولوژی ممکن است مشکلاتی را حتی برای آنهایی که دیسک اوریجینال را نیز خریده اند به وجود آید . به طور مثال اگر شما بخواهد موزیک مورد علاقه تان را بر روی گوشی خود یا دستگاه های پلیر پرتابل اجرا کنید ، نخواهید توانست چرا که فایلها بر روی CD یا DVD رایت شده اند . اما چاره چیست ؟

Protected Music Converter نام نرم افزاری است که به منظور تبدیل فرمت های مختلف صوتی رایت شده به صورت قفل دار بر روی لوح های فشرده به فرمت های محبوبی نظیر MP3 ، OGG ، WMA ، WAV طراحی و ساخته شده است . بدین ترتیب اگر شما بخواهید یک موزیک را در MP3 پلیر خود ، تلفن همراه ، پاکت پی سی ، آیفون و یا هر دستگاه پخش دیجیتال دیگری گوش کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود و انجام این امر به سادگی برایتان امکان پذیر خواهد بود .

 

 

 

hajmحجم : ۶٫۲۰ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

MILAD بازدید : 299 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Format Factory Multilingual

یا همیشه به دنبال نرم افزاری می گشته اید که بتوان با استفاده از آن فرمت های فایلهای صوتی و تصویری خود را به فرمت های دیگر تغییر دهید اما در پیدا کردنش ناموفق بوده اید ؟ آیا می خواهید امکان تبدیل فایلهای صوتی و تصویری را در یک نرم افزار و در کنار یکدیگر در اختیار داشته باشید ؟

اگر اینچنین باشد به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار قدرتمند Format Factory Multilingual را تجربه کنید .این برنامه قدرتمند که به صورت رایگان عرضه و منتشر شده است دارای قابلیت های بسیاری است که توانایی تبدیل فرمت های بسیاری را به یکدیگر داراست . تنها کافیست تا فایل مورد نظر خود را به محیط نرم افزار آورده و فرمت خروجی مورد نظرتان را از لیست فرمت ها انتخاب کنید . به همین سادگی و تنها با کلیک روی دکمه ی شروع تبدیل و البته اندکی صبر می توانید امکان پخش موزیک یا فیلم دلخواه خود را در دستگاه های پخش مختلف نظیر تلفن های همراه ، پلیر های متفاوت و یا نرم افزار های گوناگون در اختیار داشته باشید . این نرم افزار که که قابلیت تعمیر فایلهای صوتی و تصویری را نیز داراست می تواند با استفاده از برخی تکنولوژی های خواص حجم فایلهای مولتی مدیای شما را تا حد محسوسی کاهش دهد .

 

برخی از ویژگی های Format Factory Multilingual 2.60 :
– تبدیل تمامی فرمت های ویدیویی MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF به یکدیگر
– تبدیل تمای فرمت های صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV به یکدیگر
– تبدیل تمامی فرمت های تصویری JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA به یکدیگر
– ریپ کردن فایلهای ویدیویی رایت شده بر روی DVD و نیز موزیک های رایت شده بر روی CD
– پشتیبانی فایلهای MP4 تبدیل شده از دستگاه های iPod/iPhone/PSP/BlackBerry
– پشتیبانی از بزرگنمایی و چرخش تصاویر
– در بر داشتن زبان شیرین پارسی

 

 

 

hajmحجم : ۴۱٫۱۷ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

MILAD بازدید : 299 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

MEFmedia SoundTaste Audio Converter

آیا چندین و چند فایل صوتی در اختیار دارید که برای پخش آنها در نرم افزارهای موزیک پلیر به تبدیل شدن به فرمت های دیگر نیاز است ؟ SoundTaste Audio Converter تمام آن چیزی است شما دنبالش می گردید . این نرم افزار که در عین حرفه ای بودن از محیط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است به شما کمک می کند تا به سادگی فایلهای صوتی خودتان را به فرمت های مختلف تبدیل کرده تا بتوانید از آنها در هر گونه پلیری و یا دستگاه پخشی استفاده کنید . یکی از مهم ترین ویژگی های این برنامه سرعت بسیار بالایی است که در تبدیل فیلم ها تجربه خواهید نمود . علاوه بر اینها امکان مهم دیگری نیز در SoundTaste Audio Converter گنجانده شده است که به واسطه ی آن خواهید توانست چندین فایل صوتی را به یکدیگر چسبانیده و درقالب یک فایل بزرگ تر ذخیره کنید . از میان فرمت های محبوبی که امکان تبدیل بین آنها وجود دارد می توان به MP3/WAV/WMA/OGG اشاره نمود . انجام تنظیمات خروجی مختلف به شما کمک می کند تا فایل تبدیل شده تان دقیقا همان چیزی باشد که می خواهید و بدان نیاز دارید .

 

 

 

hajm حجم : ۵٫۵۹ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 266
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 1,129
  • بازدید سال : 46,812
  • بازدید کلی : 401,270
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم