loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1197 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 376 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 518 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 425 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 435 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 705 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 804 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8961 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 236 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1563 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 909 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 356 mohammdreza
MILAD بازدید : 309 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

Angry Birds Rio Gold 2012 v بازی پرندگان عصبانی ریو   جدیدترین ورژن 2012   Angry Birds Rio Gold 2012 v1.2.2 Full

سایت ” بازی های رایگان ” اکنون ورژن کامل یکی از بازی های محبوب گوشی های همراه را برای کامپیوتر به اشتراک گذاشته است. این بازی کامپیوتر که به جرات می توان گفت کمتر کسی آن را در دنیای بازی موبایل میشناسد یک ژانر اکشن هیجان انگیز دارد و سرگرم کننده ترین بازی های همراه شناخته شده که اکنون می توانید ورژن کامپیوتر آن را بازی کنید و لذت ببرید. در بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MILAD بازدید : 547 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست میخواهیم بازی زیبای Plants vs. Zombies: Game Of The Year Edition را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ این بازی رایانه با اینکه از لحاظ گرافیکی چندان برتر نیست اما در لیست بازی های برتر کامپیوتر قرار گرفته است. در این بازی کامپیوتری شما باغبانی زحمت کش هستید که گل و گیاه هایی را کاشته و پرورش می دهید؛ پس از آن زامبی ها که موجوداتی بی عقل و خرد هستند به مزرعه شما حمله می کنند و ممکن است مزرعه شما را از بین ببرند ولی شما می بایست با تمام توان خود در مقابل زامبی ها از مزرعه و گیاهان خود محافظت کنید تا بتوانید به سود سالیانه خود از برداشت محصولات برسید و امتیاز بیشتری در این بازی رایانه کسب کنید. در این PC Game شما با 49 نوع زامبی برخورد می کنید که هر یک به روش خاصی حمله خواهند کرد و در مراحل بالاتر Game تعداد زامبی ها بیشتر می شود که نیاز به کنترل دقیق بر روی گیم خواهد داشت. امیدواریم با دانلود بازی جدید و زیبای Plants vs. Zombies که وب سایت دانلود رایگان نرم افزار آن را برای شما عزیزان در نظر گرفته است بتوانید ساعاتی را با این بازی زامبی ها لذت ببرید.

Plants vs Zombies 1.2.0.1073 - بازی حمله زامبی ها به مزرعه

ویژگی های این بازی کامپیوتر :

  • 5 حالت مختلف بازی شامل : Adventure, Mini-Games, Puzzle, Survival, Zen Garden
  • نبرد با زامبی ها در محل های مختلف
  • کسب مهارت های خاص مبارزه با هر نوع زامبی طی مراحل بازی

سیستم مورد نیاز برای اجرای بهتر بازی :

  • ویندوز: 2000/XP/Vista/7
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8
  • پردازنده: 1.2 گیگا هرتز
  • رم: 512 مگا بایت
MILAD بازدید : 447 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (1)

 

دانلود نسخه اصلی بازی Call of Duty Modern Warfare 3

کرک بازی افزوده شد

 http://www.dl.khobdownload.com/images/cod-8%28www.khobdownload.com%29.jpg

 بازی بسیار زیبای و اکشن جنگ های مدرن ۳ یا Call of Duty Modern Warfare 3 توسط یکی از مطرح ترین و قدرتمندترین کمپانی های بازی سازی یعنی Activision Blizzard آن را برای PC به تازگی منتشر ساخته است , پس از مدت ها بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU:    Intel® Core™ ۲ Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
RAM:    ۲GB RAM
VGA:    Shader 3.0 or better 256 MB NVIDIA®GeForce™ ۸۶۰۰GT / ATI® Radeon™ X1950 or better
DX:    DirectX® ۹٫۰C or later
OS:    Windows® XP / Windows Vista® / Windows® ۷
HDD:    ۱۶ GB free hard drive space

 

آموزش نصب بازی

۱٫ پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
۲٫ فایل نصب کننده را دانلود کنید و پس از استخراج آن, بر روی فایل Modern Warfare 3.bat راست کلیک و گزینه Edit را انتخاب نمایید.
۳٫ مسیر کامل فایل Call of Duty- Modern Warfare 3_disk1.sim را در قسمت set SRC وارد نمایید,برای مثال:

set SRC=”C:tempCall of Duty Modern Warfare 3 RetailCall of Duty- Modern Warfare 3_disk1.sim
در ادامه فایل را ذخیره نمایید و سپس آن را اجرا کنید تا بازی شروع به نصب کند.
۴٫ منتظر کرک بازی باشید.

MILAD بازدید : 217 دوشنبه 06 آذر 1391 نظرات (0)

به زودی چت روم اختصاصی بالون برای کاربران عزیز

MILAD بازدید : 333 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

معمولا در سبک بازی های فکری , محصولاتی حرف اول را می زنند که گیم پلی متفاوتی داشته باشند و جذابیت خاصی برای کاربران داشته باشند. Rigonauts یک بازی فکری در این سبک بوده که با وجود ساده و کم حجم بودن آن , بسیار سرگرم کننده و متنوع بوده که در آن می بایست سازه هایی مقاوم با استفاده از وسایل عجیب و غریب بسازید و در مقابل دشمنان پایداری کنید و نگذارید بیش از پیش به سمت جلو حرکت کنند. بازی Rigonauts دارای گرافیک بسیار جالبی بوده و موسیقی های متن دلنشین آن جذابیت بازی را چندین برابر می کنند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

MILAD بازدید : 607 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ
نام بازی: Overlord 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action / 3D / 3rd Person
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Codemasters/New Disc
مد بازی : 
حمایت توسط : Triumph Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
داستان بازی نسخه دوم، 13 زمستان بعد از نسخه اول اتفاق می افتد و پس از تقریبا 14 سال دنیای تاریکی با وجود OverLord جدید احیاء می شود. OverLord قبلی به صورت ناگهانی ناپدید می شود و پسرش را هنگامیکه که یک طفل کوچک است در یک منطقه برفی و کوهستانی به نام Nordberg رها می کند.
پس از سال ها پسر فرمانروای قبلی که حالا بزرگ شده است به دنبال اسم و رسم خود می گردد و شروع می کند به جمع کردن بقیه Minion ها تا به مقر فرماندهی پدر، یعنی Netherworld برود. در زمان بازی دوم امپراطوری روم همه مناطق را فرا گرفته است و هنگامیکه قهرمان داستان شروع به جمع آوری سپاه خود می کند، امپراطوری به شهر نوردبرگ برای نابود کردن موجودات جادویی حمله می کند و مردم شهر هم قهرمان را از قلعه نوردبرگ بیرون می اندازند. پس از نابود کردن بخشی از سپاه، قهرمان داستان در طی یک اتفاق در داخل آب فرو می رود و یخ می زند اما Minion ها او را به Netherworld و نزد Gnarl یعنی مشاور پدرش می برند. جینارل هم او را بعنوان OverLord جدید معرفی می کند و شما آماده می شوید که راهی تازه برای نیروهای تاریکی باز کنید و امپراطوری را از بین ببرید. البته به غیر از امپراطوری روم شما دشمنان مختلف دیگری هم دارید اما قدرتمند ترین آن ها سربازان امپراطوری هستند. پس از این که به عنوان OverLord جدید انتخاب شدید، جینارل به شما پیشنهاد می دهد که از مردم نوردبرگ که شما را تسلیم امپراطوری کردند انتقام بگیرید. سپس شما هم به آنجا رفته و فرماندار بوریوس را می کشید و به این ترتیب به امپراطوری اعلان جنگ می کنید و با امپراطور سولاریوس دشمن می شوید. به غیر از امپراطوری شما دشمنان جادویی را هم در سر راه خود خواهید دید که مهم ترین آن ها جن و پریان هستند که سردسته آنها هم ملکه Fay است. داستان در طول جریان بازی همانند نسخه قبل به زیبایی روایت می شود و حتی گاهی اوقات بسیار زیبا و خنده دار است. تغییراتی هم در نحوه استفاده از نیروهای تاریکی را همان جادو ها بوجود آمده است. در نسخه اول شما قابلیت استفاده از چند نوع جادو را داشتید اما در این نسخه این تعداد به یکی کاهش یافته است. این جادو فقط می تواند دیگران را هیپنوتیزم کند یا این که جان آن ها را بگیرد. در صورت زیاد نگه داشتن دکمه جادو خون فرد مقابل بصورت کامل خالی می شود ولی اگر در نیمه کار رها شود، فرد مانند برده ای به دنبال شما راه می افتد. البته نکته دوم در مورد افراد معمولی صدق می کند و دشمنان هیچ گاه از شما تبعیت نخواهند کرد. از دیگران قابلیت های مبارزه تک نفره می توان به سلاح های جدید اشاره کرد که تنوع بسیار بهتری نسبت به نسخه اول دارند. 
  قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
  
فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.



 راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید 


  راهنمای نصب بازی  Le Tour de France 2012:

خروجی پسوند ISO دارد . 


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )



-------------------------------------------------------------------------------------------------

COMING SOON ...

 mihan
-------------------------------------------------------------------------------------------------


System requirements :
Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
Processor: Pentium D 3.4GHz or AMD Equivalent
Memory: 1 GB
Graphics Card: GeForce 6800 + / Radeon X1800XT
Sound Card: Sound device compatible with DirectX 9.0
Free space on hard disk: 3.7 GB
 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ

 دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ دانلود بازی Overlord II  قلعه ی نوردبرگ

 

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,545
  • بازدید ماه : 1,130
  • بازدید سال : 46,813
  • بازدید کلی : 401,271
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم