loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1196 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 375 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 517 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 424 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 434 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 704 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 803 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8957 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 235 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 711 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1562 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 908 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 354 mohammdreza
MILAD بازدید : 268 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از سبک هایی که در تمامی سنین طرفداران بسیاری از بازی های اولیه تا کنون داشته , سبک کامیون رانی است. بازی Truck Racer , یک بازی نسبتا قدیمی ولی بسیار محبوب است که در آن شما با استفاده از کامیون هایی که در اختیارتان دارید و یا آن ها را خریداری می کنید به مسابقات کامیون رانی می روید. هم چنین می توانید نقشه ی بازی را خودتان انتخاب کرده و در چند کشورد مختلف با استفاده از سرعت و دقت عمل رقبا را جلو بزنید و خود را به خط پایان برسانید.

حجم فایل : 87.26 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

MILAD بازدید : 311 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از ورزش هایی که همه روزه در حال پیشرفت و جهانی شدن بوده و برخی از افراد علاقه خاصی به آن دارند ورزش تنیس ( Tennis ) است. به طوری که بر اساس این علایق از سال ها پیش سازندگان بازی به فکر ساخت بازی در این سبک شده اند. Virtua Tennis یکی از بازی های نسبتا قدیمی و فوق العاده محبوبی است که با حجم کم خود گرافیک مناسبی داشته و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. هم چنین از قابلیت های خوب این بازی می توان به دو نفره بودن آن اشاره نمود.


حجم فایل : 55.42 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir


MILAD بازدید : 348 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

یکی از سبک هایی که در بین بازی های رایانه ای و ورزشی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده , سبک موتور سواری است. در این زمینه بازی های بسیاری تولید شده که یکی از جذاب ترین آن ها سری بازی های Super Motocross است. . هر چند این بازی دو بعدی بوده و در ظاهر کسل کننده به نظر می رسد ولی گرافیک بسیار خوبی داشته و می تواند شما را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم چنین در طی مراحل بازی بایستی با استفاده از نیتروژن , پرش انجام دهید و با کسب امتیاز بیشتر به مراحل بالاتر صعود کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.


 

حجم فایل : 33.49 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

MILAD بازدید : 424 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

این روزه نفت یکی از منابعی است که مورد توجه بسیار زیاد بشر قرار گرفته و با وجود اینکه زمان بسیاری از بهره برداری آن نگذشته ولی در حال اتمام است. هم چنین بهترین راه و ارزان ترین راه برای حمل آن کامیون های نفت کش است. در ابن بازی شما وظیفه دارید به شهر ها و کشور های مختلفی سفر کرده و خود را در معرض دید تجارت قرار دهید. گرافیک فوق العاده زیبای بازی نسبت به حجم آن خیره کننده می باشد. بازی سه بعدی بوده و کاملا با رانندگی واقعی تطابق دارد. امید است با دریافت و استفاده از آن لذت ببرید.

حجم فایل : 261.27 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم

پسورد فایل : www.freegames.ir

MILAD بازدید : 386 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

نام بازی: LEGO Batman 2 DC Super Heroes
پلتفورم : pc
ژانر: Action
تاریخ انتشار جهانی : 24.06.2012
نوع فایل : RELOADED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive
مد بازی : Single,Mylti Players
حمایت توسط : Traveller's Tales
درجه بندی سنی : Pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد


دنیای LEGOها همیشه سرگرم کننده است، چه زمانی که با اسباب بازی های آن هر چیزی که در تخیلمان بود، می ساختیم و چه حالا که در قالب یک بازی ویدئویی با آن ها بازی می کنیم. حال، این سرگرمی به یک منبع بزرگ دیگر متصل شده است. قهرمان های دنیای کمیک های DC اینبار در قالب شخصیت های LEGO خوا
هند بود. داستان LEGO Batman 2 ساده، اما بامزه است. قرار است طی مراسمی، به مرد برتر سال جایزه اهدا شود و بروس وین (Bruce Wayne) و لکس لوثور (Lex Luthor) نامزدهای این جایزه هستند. بروس وین جایزه را می برد، ولی خوشحالی او خیلی زود به پایان می رسد، چون جوکر (Joker) به همراه خلافکارهای خود به مراسم حمله می کند و یک شورش بزرگ به پا می کند. بتمن (Batman) و رابین (Robin)، جوکر را دستگیر کرده و او را به زندان می اندازند، ولی در ادامه لکس لوثور تصمیم می گیرد که رئیس جمهور شود و قصد دارد این کار را از راه خلاف انجام دهد. او به قدرت جوکر نیاز دارد، بنابراین جوکر و تمامی زندانی های خطرناک Arkham Asylum را فراری می دهد. بخش اصلی داستان از اینجا شروع می شود و حالا شما باید در قالب بتمن و انجمن عدالت از شهر Gotham دفاع کنید. LEGO Batman 2 در حالیکه آنچنان به داستانی بزرگ نیازمند نیست، یک روایت جالب، ولی مختصر به همراه دارد که پر از شوخی و صحنه های خنده دار است. هر چند گرافیک سری LEGO آنچنان نیاز به نمایش تکنیکی قوی ندارد (هر چه باشد، با یک دنیای پلاستیکی روبرو هستیم)، ولی LEGO Batman 2 پیشرفت های زیادی در این زمینه داشته است. شهر Gotham با اینکه کارتونی است، ولی شبیه به فضای اصلی این شهر درست شده است. استفاده متفاوت از فیلترینگ های مختلف تنوع بسیار زیادی از نظر بصری به بازی داده است و بخش های مختلفی را در شهر مشاهده می کنید که به طور کلی فیلترینگ متفاوتی از سایر قسمت ها دارند. رنگ بندی زیبا و در عین حال مناسب فضای بازی، افکت باران بسیار زیبا و کیفیت خوب بافت ها باعث می شود تا LEGO Batman 2 اصلاً زننده نباشد. هر چند که تنوع بعضی دشمنان می توانست بیشتر از این باشد. برای اولین بار برای شخصیت های LEGO بازی صداگذاری شده و چقدر هم جالب این کار انجام شده است. صداهای بامزه شخصیت ها با شوخی ها و طرز حرف زدن آن ها، سراسر خنده است. هر چند که این صداگذاری فقط در Cut-Sceneهای بازی شنیده می شود. موسیقی بازی در یک اقدام جالب از فیلم های کلاسیک Batman و Superman انتخاب شده و البته آهنگسازی های جدایی هم برای آن انجام شده و نتیجه، تم هایی حماسی و شاد هستند. گیم پلی بازی های LEGO همیشه جذاب و بامزه بوده است. مکانیزم گیم پلی این سری بر مبنای Co-op بازی کردن است و در LEGO Batman 2 این موضوع به اوج خود رسیده است. اینبار با یک بازی Open-World طرف هستیم که کل Gotham در آن ساخته شده است. شما می توانید با انواع وسایل نقلیه (از Batmobile و Batbike گرفته تا پیشرفته ترین وسایل بتمن و حتی اتوبوس ها و ماشین های داخل شهر) در شهر حرکت کنید. رابین هم وسایل نقلیه مخصوص خود را دارد. حتی می توانید با سوپرمن (Superman) در سطح شهر پرواز کنید. بخش Open-World بازی نکته خاصی جز زمان بیشتر برای جمع کردن LEGO ندارد و همین موضوع می توانست بزرگ تر و همانند Batman: Arkham City پرجزئیات تر باشد....









قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:


فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.




لینک های کمکی (لینک مستقیم در پایین )

MILAD بازدید : 311 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

داستان Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.
تاریخ انتشار : 21/6/2012
سبک بازی : Action
استودیو سازنده : Ubisoft Paris , Red Storm Entertainment
منتشر کننده: Ubisoft
زبان بازی :English

تصاویری از بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :

سیستم مورد نیاز بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :

System Requirements
OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 SP1
Processor: 3.0 GHz Intel® Pentium® D or 2.2 GHz AMD Athlon™ X2 4400+ Intel® Core™2 Quad Q9450 or AMD Phenom™ II X4 940 or better recommended
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7 (2 GB / 3 GB recommended
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 25 GB
Sound: DirectX 9.0c-compliant

نکات نصب بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :
بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید.
بازی را با فایل ISO به دست امده نصب کنید و سپس محتویات پوشه کرک را درمسیر نصب کپی کنید.
بازی را اجرا کنید و در قسمتی که از شما اکانت درخواست میشود یوزر را SKIDROW و هر پسورد دلخواهی را به عنوان پسورد وارد کنید(پسورد وارد شده را در مکانی سیو کنید)
تیک Remember me را بزنید و روی Play کلیک کنید.

دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier با لینک مستقیم-

پارت1 | پارت2 | پارت3 | پارت4 | پارت5 | پارت6 | پارت7 | پارت8 | پارت9 |
پارت10| پارت11 | پارت12 | پارت13 | پارت14 |


-
دانلود کرک فیکس بازی

دانلود Update 1.1

-
دانلود Update 1.2
-
برای نصب اپدیت ها ابتدا باید نسخه 1.1 را نصب کنید و کرک 1.1 را کپی کنید.سپس نسخه 1.2 و کرک نسخه 1.2 را کپی کنید
دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier نسخه Blackbox


پسورد فایل زیپ : www.kingsdownload.com

MILAD بازدید : 309 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

داستان Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. آن ها در ابتدای بازی به قصد حمله به یک گروه تروریستی کار خود را آغاز می کنند و مأموریتشان را نیز با موفقیت به پایان می رسانند، ولی در آخر، درست در لحظه ای که کارکتر بازیباز به قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن، درب آن را باز می کند، بمبی منفجر می شود و نتیجه آن مرگ دسته جمعی گروه را رقم می زند. پس از این اتفاق بازیباز به یکی از پایگاه های آمریکا برده می شود. جایی که نظامین در حال تشییع پیکر برادرانشان هستند و آن ها را با هواپیما به کشورشان باز می گردانند. دقیقاً چندی پس از این اتفاق گروهی جدید از نیروی اشباح به قصد سرکوب عاملان این انفجار تشکیل می شوند و مأموریت می گیرند تا به کشورهای مختلف رفته و عوامل این اتفاق را از بین ببرند، ولی در این راستا مسائلی به وجود می آیند که اصلاً به موضوع بمب گذاری ارتباطی ندارد اما گروه موظف می شود تا به آن ها رسیدگی کند.یکی از مسائلی که Future Soldier را نسبت به دیگر عناوین هم سبک خود منحصر به فرد می کند وجود یک گیم پلی خاص در بازیست. مسأله اصلی که در روند بازی وجود دارد این است که درگیری های پرسروصدا مرگ شما را در پی خواهد داشت، مگر اینکه در شرایط خاصی قرار بگیرید و مجبور به مبارزه رو در رو شوید.
تاریخ انتشار : 21/6/2012
سبک بازی : Action
استودیو سازنده : Ubisoft Paris , Red Storm Entertainment
منتشر کننده: Ubisoft
زبان بازی :English

تصاویری از بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :

سیستم مورد نیاز بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :

System Requirements
OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 SP1
Processor: 3.0 GHz Intel® Pentium® D or 2.2 GHz AMD Athlon™ X2 4400+ Intel® Core™2 Quad Q9450 or AMD Phenom™ II X4 940 or better recommended
Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7 (2 GB / 3 GB recommended
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 4.0 or higher
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 25 GB
Sound: DirectX 9.0c-compliant

نکات نصب بازی Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier :
بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید.
بازی را با فایل ISO به دست امده نصب کنید و سپس محتویات پوشه کرک را درمسیر نصب کپی کنید.
بازی را اجرا کنید و در قسمتی که از شما اکانت درخواست میشود یوزر را SKIDROW و هر پسورد دلخواهی را به عنوان پسورد وارد کنید(پسورد وارد شده را در مکانی سیو کنید)
تیک Remember me را بزنید و روی Play کلیک کنید.

دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier با لینک مستقیم-

پارت1 | پارت2 | پارت3 | پارت4 | پارت5 | پارت6 | پارت7 | پارت8 | پارت9 |
پارت10| پارت11 | پارت12 | پارت13 | پارت14 |


-
دانلود کرک فیکس بازی

  دانلود Update 1.1

-
  دانلود Update 1.2
-
برای نصب اپدیت ها ابتدا باید نسخه 1.1 را نصب کنید و کرک 1.1 را کپی کنید.سپس نسخه 1.2 و کرک نسخه 1.2 را کپی کنید
  دانلود Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier نسخه Blackbox


  پسورد فایل زیپ : www.kingsdownload.com

MILAD بازدید : 268 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Night%20In%20The%20Opera%20%5BFINAL%5D دانلود بازی Night In The Opera برای PC

.این بازی در سبک بازی های hidden object  میباشد.این بازی دارای حجم کم ولی گرافیک بالایی می باشد و نسبت به حجم کمش دارای داستان بسار جالب و سرگرم کننده ای می باشد.داستان بازی در مورد قاتل زنجیره ای میباشد که افراد زیادی را به قتل رسانده و شیوه ی منحصر به فرد او در کشتن افراد این است که فرد یا افراد مورد نظر را به سالن اپرا و نواختن موسیقی خاص که میتواند هر فردی را گمراه و مدهوش کند دعوت می نماید.شما در این بازی سعی دارید با حل کردن پازل ها و معماهای متعدد سرنخی از این قاتل حرفه ای بیابید و وی را دستگیر کنید اما فراموش نکنید این قاتل تنها نیست و یقینا دوستانی دارد که جان شما را تحدید میکنند و شما باید مراقب باشد زیرا این قاتلان برای دستیابی به اهداف شیطانی خود از هیچ عملی دریغ نمی کنند.پس باید شروع کنید و وقت را از دست ندهید باید به دنبال قاتل بگردید تا وی را از انجام قتل های بعدی بازدارید و جان قربانیان بعدی را نجات دهید.

 

 

  • حجم فایل : 175 مگابایت

لینک های مستقیم

لینک های غیر مستقیم

MILAD بازدید : 341 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Tower Wars دانلود بازی Tower Wars برای PC

بازی Tower Wars نسبت به حجم کمی که دارد یک بازی منحصر به فرد میباشد که سبک رقابت های چند نفره بین برج های خاص طراحی شده است.بازی ترکیبی از عناصر دفاع در برج،استراتژی ری یل است.ژانر ای بازی به ثورت استراتژیک میباشد. در این گونه بازی ها شما باید با انجام حرکات اصلی جهت جمع آوری منابع مانند سنگ،چوب،غذا، طلا،پول و …برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود تلاش کنید.شما باید از برج های خود دفاع کنید و برای پیروزی در نبرد سخت برج یا همان قلعه های دشمنانتان را نابود سازید و آنها را از بین ببرید.بازی با سبک خاصی که دارد به شما لذت یک بازی خوب و استثنایی را خواهد داد.این بازی امکان بازی کردن به صورت چند نفره را داراست و میتوانید با دوستان و آشنایان خود این بازی را انجام دهید و ساعت ها با آن مشغول شوید

 

 

 

  • حجم فایل اول : 528 مگابایت
  • حجم فایل دوم : 406 مگابایت

لینک های مستقیم

لینک های غیر مستقیم

MILAD بازدید : 253 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Tiny and Big Grandpas Leftovers 600x846 دانلود بازی Tiny and Big برای PC

داستان بازی Tiny and Big در مورد شخصیت بازی به نام Tiny می باشد که یک مخترع است . تینی برای یافتن زیرشلواری با ارزش پدربزرگ خود به پا به یک ماجراجویی جدید می گذارد و در بیابان ها به دنبال یافتن سرنخ هایی می باشد . ولی شما در این بیابان ها تنها نیستید و دشمنانی وجود دارند که می بایست با استفاده از اختراع های تینی از جمع تفنگ لیزری و طناب ، آن ها را نابود سازید . محیط های اطراف شما با قوانین فیزیک طراحی شده اند که با چاشنی یک داستان عجیب و طنز آمیز گیم پلی روان و خوبی را رقم زده اند .

سیستم مورد نیاز:

ویندوز : Windows XP

پردازنده : Core 2 Duo / Athlon X2, at least 2 GHz RAM: 1 GB RAM

گرافیک : ATI Radeon 2400 or better / NVIDIA GeForce 8600 or better

هارد درایو : ۱۵۰۰ MB HD space

صدا : OpenAL compatible

 

 

  • حجم فایل : 802 مگابایت

لینک های مستقیم

لینک های غیر مستقیم

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,379
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 46,647
  • بازدید کلی : 401,105
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم