loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1196 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 375 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 517 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 424 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 434 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 704 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 803 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8957 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 235 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1562 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 908 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 354 mohammdreza
MILAD بازدید : 293 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

DeepTrawl

اگر شما نیز از دسته ی وب مسترها باشید ، حتما با اختصار SEO ( سئو ) که هدف از آن انجام دادن / ندادن برخی از کارها در طراحی ، محتوا و … برای بهینه کردن سایت به منظور افزایش رتبه در موتور های جست و جو گر می باشد ، آشنایی دارید . سئو تنها به رعایت یک یا دو مورد محدود نشده و می بایست قوانین زیادی را رعایت کنید تا سایت شما مورد توجه جستجوگر ها قرار گیرد . یکی از این کارها پیدا کردن لینک های شکسته و برطرف کردن آنها می باشد . لینک های شکسته یا Broken Link به پیوند های گفته می شود که به آدرسی که وجود ندارد داده می شود . حال با توجه به اینکه مبنای موتورهای جست و جو برای خزیدن در سایت های مختلف استفاده از لینک های موجود در آنها می باشد به اهمیت بررسی کردن سایت برای اطمینان از عدم وجود اینگونه پیوندها پی خواهید برد .

اگر بخواهید تا خودتان تک تک صفحات را به صورت دستی برای پیدا کردن لینک ها زیر و رو نمایید ، نه تنها نیازمند صرف زمانی زیاد می باشد بلکه ممکن است بسیاری از لینک ها نیز از چشمتان دور بماند . DeepTrawl نام نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای وب مستر ها که با استفاده از آن و تنها با دادن آدرس سایت خود ، می توانند لینک های شکسته را پیدا کرده تا در راستای ترمیم آنها قدم بردارند . سرعت بی نظیر این نرم افزار که همانند یک مرورگر وب طراحی گشته است در انجام این فرایند در کوتاه ترین زمان ممکن به شما کمک خواهد کرد . دیگری از این بابت که موتورهای جست و جوی گوگل ، یاهو ، بینگ و … رتبه ی سایت شما را به دلیل وجود لینک های شکسته کاهش دهند ، نگران نخواهید بود چرا که DeepTrawl به دقت تمامی صفحات را بررسی کرده و گزارشی کامل از پیوند های خراب موجود در سایت یا وبلاگ شما در اختیارتان قرار می دهد .

MILAD بازدید : 310 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

Video Capture Factory

کارت های TV با توجه به هزینه ی بسیار پایین تری که نسب به یک تلویزیون معمولی دارند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است و با تنها با صرف مبلغی ناچیز می توان از کامپیوتر به عنوان تلویزیون نیز استفاده نمود . اگر شما نیز از کامپیوتر خود چنین بهره ای می برید ، حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید برنامه ی مورد علاقه تان را ذخیره کرده تا در فرصتی که خود می خواهید به پخش و تماشای آن بنشینید اما راهی را برای انجام آن پیدا نکرده اید . امروز قصد معرفی نرم افزاری را داریم که با استفاده از آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، تصاویر در حال پخش از کارت تی وی و حتی وب کم را ضبط کنید . این برنامه که Video Capture Factory نام دارد به شما کمک می کند تا فیلم های دلخواهتان را که از دستگاه های ذکر شده در حال پخش هستند در فرمت AVI و با کیفیت بسیار بالا ذخیره نمایید . آیا نمی خواهید که حجم فایل خروجی حاصل از ضبط فیلم بیش تر از حد معینی شود ؟ کافیست تا با تنظیم یک مقدار دلخواه ، اندازه ای را که می بایست فیلم ضبط شده بیشتر از آن نشود ، تعیین کنید . امکانات دیگری نظیر ویرایش کنتراست ، روشنایی و رنگ فیلم ها در این برنامه تعبیه شده است که قطعا برای در اختیار داشتن فیلمی با کیفیت بالاتر موثر خواهد بود .   طراحی این نرم افزار به گونه ای است که هم کاربران آماتور و تازه کار نیازهای خود را به طور کامل برطرف خواهند کرد و هم حرفه ای ها .

 

 

MILAD بازدید : 310 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

SlideShow Movie Creator

اسلاید شو اصطلاحا به ویدیوهایی گفته می شود که از مجموعه از تصاویر ، موزیک های پشت زمینه همراه با نوشته تشکیل شده اند . اگر می خواهید از عکس های یادگاری تان ویدیوهای خاطره انگیز بسازید ساخت یک اسلاید شو می تواند گزینه ای مناسب برای این کار باشد .
GiliSoft SlideShow Movie Creator نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی هر چه تمام تر و تنها با وارد کردن تصاویر و موزیک های خود اسلایدشو هایی خارق العاده ساخته و آنها را در قالب های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ، XviD و ۳GP ذخیره سازید . افکت های ۲ بعدی و ۳ بعدی بسیاری که در این برنامه گنجانده شده است به شما کمک می کند تا عوض شدن تصاویر و نمایش عکس های جدید را در قالب های جدید مشاهده کرده و زیبایی خاصی به آنها ببخشید . محیط کاربرپسند این نرم افزار یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد چرا که باعث شده است هر کاربری ، حتی آماتورترین کاربرها بتواند به سادگی چند کلیک اسلایدشو شخصی خود را ساخته و ذخیره سازد . از میان فرمت های تصویری پشتیبانی شده می توان به فرمت های محبوب jpg ، jpeg ، png ، bmp اشاره نمود که امکان افزودن فایلهای صوتی با فرمت های MP3,WAV,WMA,OGG,FLAC,M4A,AU در بک گراند آنها وجود خواد داشت . شمار افکت های تعویض عکس در این نرم افزار که در دو صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است به بیش از ۳۰۰ گونه مختلف می رسد که نویدبخش ساخت یک اسلایدشو جذاب است .

 

 

 

MILAD بازدید : 275 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

141457 2 کل کل جالب بنیامین بهادری و محسن یگانه

اگر به محسن یگانه باشد، اسمش را می‌گذارد «ماجرای نادر» و اگر به قولبنیامین باشد، «اتفاق خوبه» افتاده است. همین در کنار هم قرار گرفتن دو خواننده مهم موسیقی پاپ را می‌گوییم. نزدیک بودن زمان انتشار آلبوم‌هایشان و رقابت همیشگی این دو وسوسه‌مان کرد سراغشان برویم و ببینیم در آلبوم سوم هر دو چه خبر است. همین وسوسه، گفت‌و‌گوهای مفصل و اعتراف‌های عجیب و غریب این دو خواننده را به همراه داشت. هر دوی این دوستان عزیزمان، در جمع‌وجور کردن این پرونده، خیلی لطف و کمک کردند تا شما برای اولین‌بار، بنیامین و یگانه را در یک قاب و جلوی دوربین «نسل‌امروز» ببینید. از هر دو تشکر می‌کنیم. خیلی هم تشکر می‌کنیم. اول از همه با کل‌کل‌های دو نفره‌شان در روز عکاسی، خودتان را گرم کنید و بعد از آن سراغ حرف‌های مفصلشان بروید. شوخی‌هایی که از ته دل بود نه سوری. بنیامین بهادری عزیز، محسن یگانه نازنین، ممنون. دعای خیر نسل‌امروزی‌ها را همراه آلبوم‌هایتان خواهیم کرد.

شما دو نفر که اینقدر با هم رفیقید، چه شد که بینتان اختلاف افتاد؟ جریان چه بود؟
محسن: بنیامین یک گافی داد که آخرش تقصیر من شد. بنیامین چند سال پیش، مصاحبه‌ای کرد. این گفت‌وگو کمی جنجالی بود، بعد آن را جنجالی‌تر هم کردند. در آن مصاحبه، بنیامین در مورد من حرفی زده بود؛ همین. اما بعد از انتشار آن، عده‌ای دنبال این افتادند که از من جوابیه بگیرند. من هم در آن دوران خیلی آدم عصبی‌ای بودم، اصلا اوضاع خوبی نداشتم. خیلی عصبی و بدخلق بودم. الان من را نبینید؛ الان فقط وقتی عصبی می‌شوم که فشار کار داشته باشم، اما آن موقع خیلی عصبی‌تر از این حرف‌ها بودم و عده‌ای هم که دلشان می‌خواست من را خراب کنند، از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

حالا از اینکه با هم رفیقید، چه احساسی دارید؟
بنیامین: محسن خوبه. باحاله.
محسن: من هیچ رفاقتی با این آقا ندارم (می‌خندد)، قدش هم از من بلندتر است.
بنیامین: حالا خارج از شوخی من امیدوارم آلبوم سومت منفجر کند. روند دومی بهتر از اولی، حتما باید روند سومی‌ بهتر از اولی را در پی داشته باشد تا چنین سابقه‌ای در موسیقی پاپ ایران ایجاد شود. واقعا دلم می‌خواهد آلبومت حسابی شنیده شود. یک چیز بامزه بگویم. شب کنسرت من، محسن روی استیج آمد تا با هم الهه ناز را بخوانیم، تا روی سن آمد در گوش من گفت می‌خواهی من «دنیا دیگه مث تو نداره»را بخوانم و تو هم«سکوت»  را، ببینیم مردم برای کدامش بیشتر جیغ می‌زنند؟ (محسن می‌خندد) گفتم محسن میشه این کار را نکنیم؟ می‌خواهی جنگ گلادیاتورها را روی استیج نکشیم؟ (می‌خندند) با خودم در لحظه فکر کردم که اگر یک درصد، فقط یک درصد «سکوت» بالا می‌رفت، من ضایع می‌شدم.

محسن: چرا یک درصد؟ چرا یک درصد؟ (می‌خندد)
بنیامین: (می‌خندد) خب ۵۰درصد، اما در هر حال این کار برای من دو سر باخت بود. چون کسی که بلیت کنسرت بنیامین (یا هر خواننده دیگری) را می‌خرد، یعنی به او عِرق و علاقه دارد. ممکن بود به دلیل احساس رقابت یا اینکه فکر می‌کنند، روی سن جنگی درگرفته، برای «دنیا دیگه مث تو نداره» خیلی جیغ بزنند و در این حالت هم باز برای من بد بود. همه می‌گفتند یگانه را روی سن آورده و ضایع کرده و فرستاده پایین. هم در این حالت و هم در حالت قبلی، من ضایع می‌شدم.
محسن: در آن لحظه به چه چیزهایی فکر کردی! من اصلا فکر نکردم. تو میکروفون را جلوی من گرفتی، من گفتم هان؟ چی؟ من اییرمانیتور ندارم، اصلا نمی‌دانم آهنگ چه گامی دارد!
بنیامین: ولی مردم حال کردند.

نمی‌خواهید با هم کنسرت مشترک بگذارید؟
محسن: همین که می‌بینی ما دو نفر کنار هم ایستاده‌ایم، یک اتفاق نادر در موسیقی ایران است. خیلی‌خیلی کم پیش می‌آید که دو نفر حاضر باشند دوشادوش هم بایستند. در موسیقی به طور کل همه با هم مشکل دارند. ما خودمان مشکل نداشتیم که الان اینجاییم.
بنیامین: حالا برعکس این مشکل داشتن در ایران، در هالیوود، این اتفاق به شکل دیگری افتاده است. خواننده‌ها قبلا با هم به سختی فیت می‌کردند، ولی حالا بیشتر از قبل با هم کار می‌کنند و هرچه پیش می‌روند، بیشتر با هم همکاری دارند برای آنکه جامعه خودشان را قوی‌تر کنند. این یک اتفاق مدرن است و هرچه جلوتر می‌رویم، بیشتر باید به این سمت برویم.
محسن: به این منطق رسیده‌اند که موسیقی، یک صنعت است و باید همکاری را در این صنعت بیشتر کرد.

شما دو نفر الان رفیق‌هایی هستید که رقیب همدیگر هم به حساب می‌آیید. درست است؟
بنیامین: رقابت نباشد که رفاقت فقط به درد چای خوردن و یک جا بنشینیم و حرف بزنیم، می‌خورد. همین رقابت است که جذاب‌ترش می‌کند.
محسن: الان دو تا آرتیست موزیک الکترونیک هستند که در سبک خودشان دیوانه‌اند! ولی هر دو به بک‌استیج کنسرت‌های همدیگر می‌روند؛ کاری هم نمی‌کنند، فقط می‌ایستند. فقط برای اینکه جمعشان و موسیقی‌ای که از آن لذت می‌برند، ارتقاء پیدا کند و کیف کنند.

محسن، فکر می‌کنی بنیامین به ما گفته کدام آهنگت را بیشتر دوست دارد؟
محسن: به نظرم گفته «سکوت».
بنیامین: آره؛ «سکوت»ات واقعا قطعه خوبی است. در موزیک پاپ اینطوری است که وقتی مردم قطعه‌ای را دوست دارند، یعنی موفق است.
محسن: الان اگر بنیامین را از من بپرسید، می‌گویم «دنیا دیگه مث تو نداره». جالب اینکه همه آلبوم بنیامین ۸۵ را به نام «دنیا دیگه مث تو نداره» می‌شناسند. همانطور که آلبوم «رگ خواب» من را با نام «سکوت» می‌شناسند. این در شرایطی است که قطعه‌ای هیت یا مگاهیت ‌شود و در این شرایط، داستان به کل فرق دارد.
بنیامین: جالب اینکه حتی همان قطعه من، اسمش «خاطره‌ها» است نه «دنیا دیگه مث تو نداره».

محسن تیتراژ سریال «آسمان همیشه ابری است» را خواندی که به یکی از قطعاتت در آلبوم «رگ خواب» شبیه بود. درست است؟
محسن: آن تیتراژ را من تنظیم نکرده بودم. وقتی خودم تنظیم‌کننده باشم، همه تلاشم را می‌کنم که فقط در یک آلبوم، تنظیم‌ها شبیه هم باشد، ولی آلبوم تا آلبوم باید با هم فرق کنند.

دیگر تیتراژ نمی‌خوانی؟
محسن: فعلا نه.

به نظرت در مورد «قلب یخی» اشتباه نکردی؟
محسن: من آن موقع اصلا به این فکر نکردم که وقت ندارم. درگیر کنسرت‌ها بودم و واقعا وقت نداشتم. در صورتی که برای چنین کاری، باید با تک‌تک عوامل حرف بزنی، کلیت کار را بدانی، ببینی و…؛ باید ببینی خود دست‌اندرکاران وقت دارند؟ برای چه سراغ تو آمده‌اند؟ آمده‌اند چون به کار تو اعتقاد داشتند یا آمده‌اند که کارشان را راه بیندازی؟ حالا باید اعتراف کنم که اشتباه کردم. این پروژه همه چیز داشت جز وقت.و تو بنیامین، تازه تیتراژ تلویزیون را شروع کرده‌ای.
بنیامین: «ماه عسل» کاری برای ماه رمضان بود. هر هفته هم متناسب با حال و هوای ماه رمضان، کمی ریتم، تنظیم و شعر تغییر می‌کرد و در واقع هر هفته همراه با ماه کامل می‌شد. تیتراژ اگر کار خوبی باشد، باز هم انجام می‌دهم.

هیچکدام دوست ندارید برای یک افتخارآفرینی یا یک واقعه ورزشی قطعه‌ای بخوانید؟
محسن: من ژانرم این نیست.
بنیامین: جام‌جهانی قبل ما داشتیم کاری را تنظیم می‌کردیم که در اینترنت آپ کنیم، اما یکهو دیدم کلی آهنگ به همین مناسبت آمده است. من هم کلا بی‌خیال پروژه شدم،اما در اصل باید موقعیت پیش بیاید. موزیک پاپ همین است. باید در موقعیت تصمیم بگیری، مثلا همین قطعه «سکوت» این را ببین…
محسن: ببین همین می‌شود که اختلاف به وجود می‌آید. به من می‌گوید «این»، انگار من مبلم! (می‌خندند).

هر دو فینالیست هستید؟
محسن: من به دلیل اینکه حال و هوای موزیک الکترونیک در «رگ خواب» خیلی به دلم نشست، اینجا هم بیشتر به آن پرداختم. امیدوارم شنیده شود و واقعا بنیامین، امیدوارم آلبومت بترکاند. چون تو بترکانی، من هم بیشتر دیده می‌شوم.
بنیامین: خیلی چاکریم. من هم امیدوارم آلبومت خیلی پرفروش شود و حسابی شنیده شود.

منبع : مجله ایده آل

MILAD بازدید : 272 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

K-Lite Mega Codec Pack

هر فرمتی دارای یک کدگذاری مختلف می باشد که تنها در نرم افزارهایی که از آن کدک پشتیبانی می کند ، قابل پخش می باشد . امروزه فرمت های مختلفی ساخته شده اند که هر یک در فضایی خاص مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال از فرمت های ۳GP و MP4 در گوشی های موبایل ، FLV در ویدیو پلیر های آنلاین و VOB در فیلم های رایت شده بر روی دی وی دی استفاده می شود . اگر قصد داشته باشید تا هر فرمتی بدون نیاز به نصب چند نرم افزار مختلف اجرا کنید تنها راه استفاده از ابزارهایی است که کدک ها را به صورت پک کامل درون خود گنجانده اند . K-Lite Codec Pack نام یک نرم افزار قدرتمند پخش می باشد که به شما این امکان را می دهد تا فرمت های گوناگون را با استفاده از یک پلیر ساده با نام Media Player Classic Homecinema پخش کنید و یا اینکه فیلم یا موزیک مورد نظر خود را در نرم افزار دلخواه خود اجرا کنید . این برنامه با پشتیبانی از نرم افزارهای محبوبی نظیر Winamp ، Windows Media Player و Jetaudio حتما به نیازهای شما را برطرف خواهد کرد .
K-Lite Codec Pack که در نوع خود بی رقیب می باشد قابلیت پخش فرمت های مشهور دیگری نظیر MKV و DivX را نیز پخش کند . از قابلیت های جدید افزوده شده به این نرم افزار ، اضافه کردن پلاگین های پخش به مرورگر های اینترنتی مشهوری از قبیل اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و کروم می باشد که امکان اجرای فرمت های گوناگون صوتی و تصویری را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد .

 


حجم : ۲۵٫۱۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

MILAD بازدید : 276 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Konvertor نام یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای است که با گنجاندن چندین برنامه پرکاربرد درون خود شما را از استفاده از برنامه های مختلف برای انجام کارهایتان بی نیاز می سازد . با استفاده از این برنامه می توانید هم به اجرای فایلهای مولتی مدیا نظیر تصویر ، ویدیو ، انیمیشن و موزیک ها بپردازید و هم نزدیک به ۱۸۴۵ فرمت موجود در دسته بندی های یاد شده را به یکدیگر تبدیل نمایید .

علاوه بر کارهای یاد شده می توان از این نرم افزار برای سازماندهی کردن فایلهای مولتی مدیای خود نیز استفاده نمایید . بهره گیری Konvertor از یک نمایشگر حرفه ای و نیز قابلیت هایی نظیر پرینت سریع  تصاویر بر روی کاغذ از دیگر خصیصه های این برنامه به شمار می رود .

Konvertor

آیا به دنبال یک نرم افزار برای اضافه کردن برخی افکت های تصویری نظیر مات کردن ، اضافه نمودن نویز ، تغییر اندازه و بیش از ۲۰۰ فیلتر دیگر بر روی تصاویرتان هستید ؟ قطعا از شنیدن این که نرم افزار Konvertor قابلیت انجام آنها را نیز دارد تعجب خواهید کرد و به قدرت این برنامه حیرت انگیز پی خواهد برد .
این برنامه همچنین می توان با نصب شدن به عنوان یک افزونه بر روی ویندوز اکسپلورر ، در زمان ارزشمند شما صرفه جویی بسیاری به عمل آورد . با این نرم افزار همچنین خواهید توانست با اضافه نمودن گزینه هایی به راست کلیک ، دسترسی سریع تر به برخی از ابزارهای پرکاربرد را عملی سازید .

در ادامه با معرفی برخی از قابلیت های این برنامه ، شما را بیشتر با ویژگی های محنصر به فردش آشنا می کنیم :
ساخت :
- صفحات اچ تی ام ال به همراه تصاویر بند انگشتی
- آلبوم های HTA
- آلبوم های PDF
- آلبوم های متا دیتا ( EXIF ، IPTC ، XMP ، ID3 و … )
- اسلاید شو
- پانورما
- پشت زمینه موبایل با پشتیبانی از ۱۰۸۰ مدل مختلف
- فایلهای زیپ برای ذخیره کردن آسان تر فایلها

ویرایشگر عکس
تمام آن چه برای ویرایش عکس هایتان نیاز دارید در این برنامه جمع شده اند . تنظیم رنگ ، روشنایی ، سایه ، حذف قرمزی ایجاد شده توسط دوربین بر روی چشم ها ، بریدن قسمت دلخواه از تصاویر … از جمله آنها می باشند .

MILAD بازدید : 280 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

XP Codec Pack

همانطور که می دانید برنامه های بسیاری برای پخش ویدیو و موزیک ساخته شده اند و هر یک نیز طرافدارانی دارند . از دلایل به وجود آمدن گونه های متفاوت می توان به قابلیت ها ، محیط کاربری و سادگی استفاده از آنها ، فرمت های پشتیبانی شده و حجم نرم افزار اشاره نمود . به طور مثال تگذ شما دنبال نرم افزاری برای پخش فرمت های DVD باشید نظرتان به سوی Power DVD معطوف گشته و یا اگر قصد گوش دادن به موزیک را داشته باشید Winamp را به خاطر خواهید آورد . با وجود اینکه دلایل مختلفی در انتخاب کاربران تاثیر گذار هستند ، اما مهم ترین آن فرمت هایی است که یک نرم افزار توانایی پخش آن را دارد . حال اگر بدانید که برنامه ای وجود دارد که می تواند تمامی فرمت های مشهوری که روزانه با آنها سرو کار دارید را به سادگی یک کلیک کردن پخش نماید ، قطعا برای تجربه ی آن وسوسه خواهید شد .

XP Codec Pack نام مجوعه ای از کدک های تصویری و صوتی است که به شما کمک می کند تا با استفاده از نرم افزار محبوب Media player Classic هر آنچه را که می خواهید بدون نیاز به نصب برنامه های گوناگون ، مشاهده نمایید . حجم بسیار پایین این برنامه به نسبت فرمت هایی که توانایی پخش آنها را دارد ، یک مزیت محسوب می شود . پس اگر به دلیل نصب نرم افزار های مختلف حجم زیادی از هادرددیسک خود را از دست داده اید و یا برای اجرای آنها به حافظه Ram زیادی احتیاج دارید که در دسترس نیست ، کافیست تا مجموعه ی XP Codec Pack را برای یک بار هم که شده ، تجربه نمایید و طعم شیریم سادگی در عین قدرت را بچشید .

MILAD بازدید : 281 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Cowon JetAudio

Cowon JetAudio نامی است که نه دیروز و امروز بلکه سالیان سال بر سر زبان های کاربرانی که قصد تماشای فایلهای تصویری و یا گوش دادن به موزیک های مورد علاقه را دارند افتاده است و به خاطر ویژگی های خواص خود تا کنون طرفداران بسیاری پیدا کرده و بنا به گفته ی سایت معتبر Cnet این نرم افزار رتبه ی اول را در بین محبوب ترین برنامه های مدیا پلیر کسب نموده است . این نرم افزار گروه بزرگی از فرمت های صوتی را پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به WAV ، MP3 ، OGG ، WMA ، MPG ، AVI ، WMV ، MIDI ، RM و بسیاری دیگر اشاره نمود .با این برنامه شما فقط محدود به پخش موزیک یا تماشای ویدیو نخواهید شد چرا که بر خلاف گونه های مشابه ، این نرم افزار قابلیت هایی نظیر استفاده از افکت های مختلف صوتی ، تغییر سرعت ویدیو ، تبدیل فرمت ها به هم و بسیاری دیگر را در اختیار شما قرار خواهد و همه ی اینها می شوند دلیلی بر استفاده ی آن . JetAudio که از ظاهری دوست داشتنی و کاربر پسند برخوردار است از کاربری بسیار ساده ای نیز برخوردار بوده که با پشتیبانی از زیرنویس فیلم ها و همچنین فلش پلیر ها دیگر هیچ گونه کمبودی از خود نشان نداده و جای انتقاد را نیز از بافی نگذاشته است . حال تصور کنید اگر بر قابلیت های ذکر شده امکاناتی نظیر رایت سی دی های صوتی ، تغییر تگ موزیک ها ، برش قسمت های دلخواه از یک فایل  و همچنین ضبط صدا را نیز اضافه کنیم دلایلی را که باعث دست یافتن به چنین موقیت بزرگی بوده اند را در می یابیم .

MILAD بازدید : 527 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

kmplayer

KMPlayer نام یک نرم افزار حرفه ای ، قدرتمند و کامل در زمینه پخش فرمت های ویدیویی می باشد . با در اختیار داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نصب چندین و چند برنامه مختلف برای بازی کردن فرمت های خاص نیست چرا که KMPlayer با پشتیبانی از تمامی فرمت های مشور نظیر VCD ، DVD ، AVI ، MKV ، OGG ،‌OGM ، ۳GP ، WMV ، RealMedia ، QuickTime و بسیاری دیگر هیچ گاه شما را تنها نخواهد گذاشت . این نرم افزار که از محیط کاربر پسندی نیز برخوردار است توانایی نمایش دادن زیرنویس فیلم ها را نیز دارا بوده و با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر فیلترهای داخلی و خارجی و پلاگین هایی که قابلیت کنترل فایلهای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهند ، خود را به رقیبی قدرتمند برای گونه های مشابه سرشناس تبدیل کرده است . KMPlayer که از حجم نسبتا پایینی بهره می برد دارای کدک های داخلی می باشد . این بدین معنی است که همانند سایر نرم افزارها نظیر Windows Media Player برای پخش فرمت های مختلف نیازی به نصب جداگانه کدک ها وجود نداشته و تنها با نصب و اجرای این برنامه توانایی پخش هر گونه فرمتی را خواهید داشت . یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب این برنامه امکان استفاده کردن از پلاگین هایی است که برای نرم افزار Winamp طراحی شده اند . شباهت تکنولوژی های به کار رفته در KMPlayer و Winamp باعث به وجود آمدن چنین امکان شگفت انگیزی شده است و در صورتی که شما تنها به خاطر پلاگین های وین آمپ نمی خواهید آن را با هیچ گونه ی دیگری عوض کنید ، حال وقت آن رسیده است که کمی در خصوص تغییر تجدید نظر کنید !

MILAD بازدید : 283 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)

Total Training Photo Retouching in Photoshop

یکی از بیشترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ ،‌ رتوش کردن تصاویر به خصوص چهره می باشد . حتما تا به حال پس از گرفتن عکس در عکاسی و دریافت آن متوجه شده اید که چهره ی شما دچار تغییرات بسیاری شده و بیش از پیش جذاب شده اید . برای رسیدن به چنین نتیجه ای می بایست از ابزارهای مختلف فتوشاپ استفاده نمایید . حذف موهای زاید ، رفع چین و چروک ،‌ کردن جوش های روی صورت و تنظیم روشنایی تصویر از جمله کارهایی است که می بایست انجام داد تا چهره ای دلربا را به ارمغان بیاورید .

Total Training Photo Retouching in Adobe Photoshop نام یک مجموعه حرفه ای آموزش رتوش در فتوشاپ به صورت اینتراکتیو می باشد که به صورت فیلم آموزشی ،‌ به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از این برنامه گرافیکی قدرتمند به منظور رتوش تصاویر و چهره ها را فرا گیرید . این مجموعه آموزشی که در ۱۳ فصل مختلف طبقه بندی شده است شامل عناوین زیر می باشد :
– تنظیم کردن فتوشاپ برای شروع کار
– تصحیح رنگ
– رتوش پوست
– نگاه داشتن طبیعت پوست
– چشم ها و مناطق اطراف آن
– موها
– بررسی تکنیک های پوست
– کاهش چین و چروک پوست
– پاک کردن اشیا از پشت زمینه
– بررسی مو و دست
– شکلگیری بدن
– شدت بخشیدن به جسم و شکل
– تغییر رنگ نقاط انتخاب شده

کیفیت فیلمبرداری مجموعه بسیار بالا می باشد و با وجود انگلیسی بودن زبان برنامه ،‌ به دلیل تصویری بودن آن می توان به سادگی مراحل گفته شده را یاد بگیرید .

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,424
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 46,692
  • بازدید کلی : 401,150
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم