loading...
بالون،اس ام اس،طنز،بازی،خبرنامه
شما هم مطالب خود را در سایت ما به اشتراک بگذارید

شما میتوانید مطالب خود را در سایت ما به نمایش در فضای مجازی بگذاریدبه نام خودتان.

با ارسال مطلب و نام خود به مدیریت سایت.

خوش آمدید




تماس با مدیران

کریم:

آی دی یاهو:undead_karim62

موبایل:09386248897

امیر محمد:

آی دی یاهو:

شماره تماس:09118186238


amirmohammad1292

بهترین ها
بهترین ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ترولستان سری 2 35 1197 mohammdreza
شامپانزه‌ای عجیبی که حرف می‌زند + عکس 2 376 mohammdreza
خنده دارترین عجایب در ایران عکس 7 518 mohammdreza
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۱۲ لندن کیفیت hd 6 608 mohammdreza
قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟ 6 425 mohammdreza
احسان علیخانی با موهای کوتاه 3 435 mohammdreza
تایپک از مقام خلع کردن کاربران بالون کلوپ 13 705 mohammdreza
تصاویر تزئین گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک 15 804 mohammdreza
سلیمی و حدادی پرسپولیسی شدند + تصویر 79 2255 mohammdreza
♦×♦اسپم کده و چت روم سایت 01♦×♦ 858 8962 mohammdreza
نظرسنجی در مورد صندلی داغ 46 1389 mohammdreza
هیچی 0 236 mohammdreza
66346 0 230 mohammdreza
سایت چرا فعالیت نمی کنه؟:| 0 191 mohammdreza
کاریکاتور/ مرغ و خروسهای فرانسوی! 17 712 mohammdreza
シ シ シ シ シ シ دامنه ی tk برای اعضا シ シ シ シ シ シ 55 1563 mohammdreza
*57757557چت روم یا اسپم کده(بالون کلوپ)=== 33 909 mohammdreza
دانلود بازی Call of Duty Ghosts برای PC | نسخه معتبر Reloaded 17 834 mohammdreza
چیستان جایزه دار 13 926 mohammdreza
لحظه ی پاره شدن پیراهن محسن بنگر+عکس 1 356 mohammdreza
MILAD بازدید : 358 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)


بازی Prototype 2 برای PC

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open - World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود.


تاریخ انتشار : 2012/7/24
سبک بازی : Action / 3D / 3rd Person
استودیو سازنده: Radical Entertainment
منتشر کننده: Activision Publishing
پلتفرم: PC
زبان های بازی : English
حجم: 4.5 GB








دانلود پارت 1 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 2 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 3 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 4 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 5 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 6 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 7 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 8 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 9 با لینک مستقیم و حجم 500 مگابایت
دانلود پارت 10 با لینک مستقیم و حجم 210 مگابایت

پسورد فایل فشرده : soft98.ir ( پسورد را تایپ کنید )

MILAD بازدید : 246 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

DeathSpank 2010

DeathSpank یک بازی بسیار جذاب بوده که برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک گیم سراسر هیجان و سرگرم کننده می گردند از بهترین گزینه ها خواهد بود . شخص اول این بازی که همان DeathSpank می باشد یک اسطوره و یک قهرمان می باشد که شما می بایست با هدایت کردن او پیش به سوی پلیدی ها رفته و تمامی آنها را نابود کنید . این بازی ویدیویی که از گرافیک بسیار جالبی برخوردار است در یک زمین پهناور و با موجودات و خطراتی بسیار می باشد که تنها چشم امیدشان به شما یا همان قهرمان داستان که DeathSpank نام دارد ، می باشد . پس اگر خواهان آن هستید که آسایش از دست رفته را به مردم باز گردانید بی هیچ درنگی گام های خود را در راستای نابود سازی اهریمن ها بردارید .

انجام این بازی که محصول سال ۲۰۱۰ و ساخت کمپانی قدرتمند EA می باشد بیشتر توسط ماوس امکان پذیر خواهد بود و قطعا با یک بار اجرا تا هنگامی که آن را به اتمام نرسانید دست بردار نخواهید شد !

نسخه پیش رو که در دانلود کده فراهم آورده ایم به صورت کاملا فشرده می باشد و شما خواهید توانست تنها با خارج کردن آن از حالت فشردگی ، بدون نیاز به هیچ گونه کرک و یا نصب آن را اجرا نمایید .

 

 

 

 

 

hajm حجم : ۹۶۷٫۹۸ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ۷z در اختیار شما خواهد بود که آن را نیز می توانید با نرم افزار Winrar و یا نرم افزار ۷zip از فشردگی خارج کنید .

 

تصاویر محیط بازی

 

MILAD بازدید : 379 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (1)

پس از اینکه با قرار دادن بازی های قدیمی نظیر Mostwanted و GTA4 شاهد استقبال بی نظیر کاربران بودیم تصمیم گرفتیم تا از این پس بازی های قدیمی که خاطرات بسیاری را برای همه ی ما به جای گذاشته اند به طور مجدد منتشر کنیم . Pepsiman یکی از بازیهای بسیار جذابی می باشد که برای Play Station طراحی گردیده که در آن شما به عنوان پپسی من ، می بایست مراحل مختلفی را که در پیش رو دارید با موفقیت به پایان رسانیده و رکورد های خوبی را از خود بر جای بگذارید . با توجه به اینکه این بازی برای پلی استیشن طراحی شده است با انجام تغییراتی ، آن را برای استفاده در کامپیوتر آماده نموده ایم و با استفاده از کیبورد کامپیوتر می توانید بازی را کنترل کنید . این نسخه به صورت پرتابل بوده نیازی به نصب ندارد .


حجم : ۱۰٫۴۴ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

MILAD بازدید : 336 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود بازی F.E.A.R 3

|| نسخه معتبر SKIDROW با حجم ۴٫۴ گیگابایت ||

|| ویـــژه مســتر دانــلود ||

.

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

.


امکانات بازی :
-    این نسخه از بازی تمام نشان های نسخه ی قبل آن را دارد : ترس غیر معمول ، مبارزات خشونت آمیز و خط داستانی دراماتیک
-    F.3.A.R. دارای گیم پلی عمیق اجتماعی بوده که به بازیکنان به طور مشخصی تفاوت قابلیت هایی که روی بازیشان تاثیر می گذارد را نشان می دهد.
-    تکنولوژی انحصاری آن وقایع اتفاقی ترسناک را خلق می کند تا احساس انزوا و غیر قابل پیش بینی بودن وقتی که تنها یا با دوستتان بازی می کنید را افزایش دهد.در هر بار بازی این اتفاقات متفاوت خواهند بود.
-    پوشش ۳۶۰ درجه ای فعال ، روش صحنه ی آهسته ی ابتکاری ، سیستم مراحل درگاهی و بهترین بازی در مبارزاتی وفتی که با یک ارتش یا سرباز و دشمنان غیر طبیعی برخورد می کنید.

منبع توضیحات : وبسایت P30gamers

.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3850

.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
Memory: 4 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 1 Gb
Video Card: nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5750

.

توضیحات نصب بازی: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. دقت داشته باشید که حتما از اینترنت قطع باشید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم فنی مستردانلود امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

.

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) دقت داشته باشید که برای نصب بازی ، حتما فایل ایمیج بازی را بوسیله نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا نمایید و سپس به نصب بازی بپردازید.

.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

.

|دانلود پارت اول با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت دوم با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت سوم با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت چهارم با حجم ۱ گیگابایت |

| دانلود پارت پنجم با حجم ۴۰۰ مگابایت |

|دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه |

| حجم : ۴٫۴ گیگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

MILAD بازدید : 371 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Intense Racing

بعد از استقبال زیاد کاربران از نسخه اول این بازی ، تصمیم گرفتیم این باربرای شما کاربران عزیزمستردانلود ، نسخه دوم بازی Intense Racing را آماده دانلود کنیم. در این بازی شما قادر هستید با انتخاب ماشین مسابقه مورد نظرتان به مسابقات رالی پرداخته و امتیاز کسب نمایید . این بازی دارای حجم بسیار کمی  می باشد.

در ادامه مطلب روش بازی را میتوانید مطالعه کنید.

 

روش بازی : در این بازی شما قادر هستید با انتخاب ماشین مسابقه مورد نظرتان به مسابقات رالی پرداخته و امتیاز کسب نمایید. دربازی Intense Racing 2 کوچکترین اشتباه ممکن است شما را از مسابقه عقب بیاندازد و از کسب مقام اولی محروم کند. گرافیک بازی نسبت به حجم بسیار کم آن تحسین آمیز بوده و ماهرانه طراحی شده است. هم چنین موسیقی متن آن , بازی خور را ساعت ها به خود سرگرم می کند.

دانلود|

| حجم فایل :۲۴٫۱۳  مگابایت|

| رمز فایل : www.masterdl.com |

MILAD بازدید : 429 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Harry Potter and the Deathly Hallows

دانلود نسخه نهایی و تست شده

بازی Harry Potter and the Deathly Hallows

|| دانلود پارت های ۸۰۰ مگابایتی از سرور قدرتمند سایت با لینک مستقیم ||

.

نام بازی: Harry Potter and the Deathly Hallows
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure
سال انتشار: ۲۰۱۱
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : EA Bright Light
درجه بندی سنی : +۱۲
قابلیت آنلاین:دارد

.

قسمت دوم از سری بازی های هری پاتر و یادگاران مرگ تحت عنوان Harry Potter and the Deathly Hallows از مستردانلود آماده دریافت میباشد.این نسخه از بازی کامل و سالم میباشد.مدتی میشود که از انتشار قسمت اول این بازی می گذرد.مجدد  کمپانی نام آشنای Electronic Arts وظیفه انتشار و کمپانی EA Bright Light وظیفه ساختن این بازی را بر عهده داشته است.

شرح بازی : هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم(به انگلیسی: Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2)نام بازی ای است که بر اساس فیلم آن که آن نیز بر اساس رمانی با همین نام نوشته ی جی.کی.رولینگ که پانزده جولای ۲۰۱۱ اکران می شود.داستان این بازی بسیار جذاب میباشد . ولدمورت قوی تر شده و قدرتش در حال رشد است. در حال حاضر وزارت سحر و جادو و هاگوارتز در کنترل اوست . هری، رون و هرمیون تصمیم گرفته اند کار دامبلدور را به پایان برسانند و بقیه جان پیچ ها را پیدا کنند تا ولدمورت را شکست بدهند. اما برای این ۳ نفر و بقیهٔ دنیای جادوگری امید کمی باقی مانده است.بخشی از کاراکتر های این بازی : آلبوس دامبلدور – روفوس اسکریم جیور – اولیوندر – زنوفیلیوس لاوگود – گلرت گریندل والد – ریتا اسکیتر و … میباشند.به جرات با شاهکاری از سری بازی های هری پاتر رو به رو هستید که پیشنهاد ما این است تا این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید…

.

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها :

۱-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند ۰۰۱ و ۰۰۲ و… روبه رو شدید:
برای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit یا  isobuster استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .۰۰۱ را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید
۲- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید
۳-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.
۴-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ :
این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید.
۵-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید.
۶-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in “…”. The file is corrupt رو به رو شدید :
۱-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید
۲-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken … را بزنید
۷-فایل های با پسوند bin نوعی ایمیج میباشند که برای بازی کردن این فایل ها میتوانید از نرم افزار Virtual CloneDrive استفاده کنید.
۸-چنان چه در هنگام اجرای بازی با ارور orginal disk not found. please
sure the orginal disk is inserted into a drive مواجه شدید از کرک موجود در فایل دانلودی استفاده کنید.کرک را در محل نصب بازی کپی  کنید.
۹-چنان چه با ارور xlive.dll رو به رو شدید نرم افزار windows live را دانلود و نصب کنید .

.

سیستم مورد نیاز:

• Operating system: Windows XP (SP2) / Vista / 7
• Processor: Intel Core 2 Duo E6420 2.13 GHz or equivalent AMD Athlon
• Memory: 1 GB
• Video: 512 MB DirectX 9.0c compatible
• Sound Card: DirectX 9.0c compatible
• Free hard drive space: 9 GB

.

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی هری پاتر

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

.

.

دانلود بازی هری پاتر ۲ با لینک مستقیم:

| دانلود پارت اول با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت دوم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت سوم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت چهارم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت پنجم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت ششم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت هفتم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت هشتم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت نهم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت دهم با حجم ۸۰۰ مگابایت |

| دانلود پارت یازدهم با حجم ۱۵۰ مگابایت |

| حجم : ۸ گیگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com

MILAD بازدید : 270 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی شوالیه تنها

Fortix 2 داستان مبارزه یک شوالیه به نام عالیجناب Fortix است که باید بر هیولاهای اهریمنی که در برج ها و قلعه ها زندگی می کنند و مرتباً با پرتاب گلوله به طرف شوالیه از خود دفاع می کنند غلبه کند. مبارزه شوالیه در سرتاسر ایالات جزیره Artalom ادامه دارد و شما باید در نقش یک شوالیه شجاع ظاهر شده و در هر مرحله از قلعه ای به قلعه دیگر رفته و با استراتژی های هوشمندانه خود به مبارزه بپردازید تا کل سرزمین را از وجود هیولاها پاکسازی کنید.

.

ویژگی های بازی Fortix 2:
- بازی سرگرم کننده و اعتیادآور
- ۳۰ مرحله برای ماهر شدن
- ۳ سرزمین منحصر بفرد برای اکتشاف
- و …
.

.

.

| دانلود |

| حجم : ۱۵۷ مگابایت |

| رمز فایل :  www.masterdl.com |

MILAD بازدید : 449 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

|||  درخواستی کاربران  |||

 

Alien Shooter بازی اکشن پرهیجانی است که طی آن بازیکن از تعداد بیشماری سلاح جنگی قدرتمند و مرگبار برای غلبه بر موجودات و اهریمنان فضایی استفاده می کند. وجود چندین و چند شخصیت دوست و دشمن در جریان بازی، بهره گیری از فیلم نامه ای بسیار قوی و اکشنی با درون مایه نقش آفرینی هیجان این بازی زیبا را دو چندان می کند.دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی و همچنین بازی خود چند نفره از دیگر ویژگی های خوب این بازیست . Alien Shooter 2 توانسته به دلیل فیلم نامه زیبا و ارزش درونی بازی نمره عالی منتقدان بازی های رایانه ای را از آن خود کند.

 

شاید بتوان گفت این بازی مشابه بازی خون آشام (رزنت اویل) در Playstation می باشد .
شخصیت بازی نیز همانند بازی خون آشام می تواند مرد یا زن باشد .
اما تفاوت این بازی با بازی خون اشام در سونی این است که شما در Alien Shooter می بایست به نابودی موجوداتی ناشناخته و ماقبل تاریخ بپردازید .مراحل بازی بسیار متنوع و زیاد هستند و موزیک بازی بسیار عالی است . شیوه نمایش دوربین از بالاست (چیزی شبیه بازیهای استراتژیک) که شاید در ابتدا زیاد برایتان جالب نباشد ولی مطمئنا پس از چند دقیقه بازی ، روند بازی در دستتان خواهد بود و خواهید دید که این شیوه نمایش چقدر مفید است .
در طول مراحل مختلف می توانید اسلحه ، مهمات ، جعبه های کمک های اولیه و پول جمع آوری کنید که گاهی این وسابل مخفی بوده و مثلا در کمدها و یا دیوارها جاسازی شده اند . شما با جمع اوری پول می توانید در ابتدای هر مرحله اسلحه های جدید ، مهمات ، جلیقه های ضد گلوله ، و ابزارهای کمکی مثل : جعبه کمک های اولیه ، بالا بردن سرعت عمل کاراکتر ، چراغ قوه ، و … خریداری کنید .
سازنده : کمپانی Sigma-Team
ناشر : کمپانی CDV Software
رده بندی : اکشن
میزان دشوار بودن : متوسط
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : Mature – مناسب برای تمامی افراد ۱۷ سال و بالاتر به دلیل صحنه های خشونت و خونریزی شدید بازی .
ویژگی های بازی Alien Shooter 2 :
اکشن بسیار سریع و روان با درون مایه های زیبایی از ژانر نقش افرینی که ترکیب جذابی را فراهم آورده است .
بعد وسیعی از شخصیت های قابل انتخاب برای بازی که هرکدام از قابلیت ها و توانایی های منحصر به فردی برخوردارند.
ده ها سلاح قدرتمند و مرگبار با قابلیت های تخریبی مختلف .
بیش از ۲۰ نوع وسایل و تجهیزات آماده و دستی مانند تفنگ، رادار،وسایل پزشکی، و بسیای دیگر …
بیش از ۵۰ شخصیت مختلف موجود فضایی برای مبارزه در جریان بازی.
و ….
نقاط ضعف و قدرت بازی Alien Shooter از دیدگاه منتقدان :
نقاط قوت : اکشن عالی با سرعتی روان و فیلم نامه ای جذاب که به خوبی بازی بیان گر داستان درونیست، تلقین خوب احساسات که ارزش درونی بازی را دوچندان می کند.
نقاط ضعف : تاحدی نبود انعطاف پذیری بالا در شلیک و تیر اندازی به سمت مهاجمان .

طریقه فعالسازی : پس از نصب بازی محتویات داخل پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی کنید.

 

| دانلود |

| حجم فایل : ۲۰ مگابایت |

| رمز فایل : www.masterdl.com |

MILAD بازدید : 266 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

.: نسخه Reloaded + کرک :.

|دانلود در پارت های ۸۰۰ مگابایتی از سرور های قدرتمند مستر دانلود|  

Men of War – Vietnam عنوان جدید از سری بازی های مردان جنگ می باشد که توسط کمپانی نام آشنای ۱C منتشر شده است و از جانب شرکت Best Way حمایت یافته است که بی شک یکی از بهترین های سبک استراتژیک می باشد. در جنگل های سرسبز که کاملا با گیاهان جنگلی پوشیده است به سراغ جنگجویان آمریکایی در سال ۱۹۶۸ خواهید رفت. در بازی مأموریت های واقعاً هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد، که شامل حمله به مناطق Cambodia، دفاع از پل محافظ ، و تعقیب و گریز تیم حریف به قصد نابودی از جمله آنهاست. تیم مبارز آمریکا متشکل از ۵ تکاور دوره دیده و مجرب می باشد که بدین ترتیب سازماندهی شده اند : John Merrill و Jim Walsh سرگروهبان و متخصصان مسلسل، مهندس و تخریب گر گروه Bill Kirby و دو تک تیرانداز ماهر به نام های Sonny Armstrong و Carl Dillan که هریک تجربه ویژه ای در امر استفاده از سلاح های دوربرد نیز دارند. صداگذاری عالی، تنوع و پیشرفت اسلحه ها، محیطی زیبا و حرفه ای و گرافیک عالی HDR از ویژگی های این بازی زیبا است. هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از وب سایت مستردانلود دریافت نمائید.

 

.: روش نصب و کرک :.

پس از Extract فایل فشرده با فایل ISO. مواجه می شوید که برای استفاده از این نوع فایل ها، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

برای نصب بازی از فایل setup.exe استفاده کنید.

برای کرک کردن بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

.: دانلود کرک نهایی Reloaded به صورت جداگانه :. 

| دانلود پارت اول |

| دانلودپارت دوم |

| دانلودپارت سوم |

| دانلودپارت چهارم |

| حجم فایل : ۲٫۳۹ گیگابایت |

| رمز فایل : www.masterdl.com

MILAD بازدید : 301 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)

Bulletstorm

لینک های یک گیگابایتی
بدون نیاز به کرک

Bulletstorm نام یک بازی اکشن بسیار زیبا که توسط شرکت های People Can Fly و Epic Games طراحی گردیده و توسط کمپانی قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۱۱ منتشر یافته است . این بازی که انجام آن به صورت اول شخص می باشد از گرافیک فوق العاده زیبا و حیرت انگیزی برخوردار است و داستان آن در زمان آینده و در مدینه فاضله ، جایی که نیروهای حافظ صلح به دنبال متوقف کردن جنگ های داخلی هستند ، اتفاق می افتد . شخص اصلی بازی که شما هستید می بایست به دنبال دو خیانتکاری برود که با خیانت خود باعث به وجود آمدن مشکلات شده اند . در مراحل مختلف دوستانتان شما را همراهی می کنند تا در از بین بردن افراد شرور یاری تان نمایند . یکی از ویژگی های رفتاری منحصر به فرد در Bulletstorm امکان لگد زدن توسط شما می باشد و همانگونه که در تصویر جعبه بازی که در ابتدا درج شده است در طول بازی برای کنار زدن اجسام مزاحم از مسیر راه و یا ضربه زدن به دشمنان ، می بایست از این قابلیت استفاده نمایید . وجود چنین امکانی حس حضور واقعی در بازی را بیش از پیش القا می کند . سلاح های متفاوت و مدرن نیز یکی دیگر از ویژگی های این بازی بوده که هر یک در جایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند و گاه هم می بایست بر فراز سفینه های فضایی و در جنگ های هوایی اقدام به تیراندازی به دشمنان خود نمایید . پنج سطح دشواری برای بازیکن قرار داده شده است که می توانید با انتخاب سطوح بالاتر بر هیجان بی وصف بازی بیافزایید .

حجم واقعی این بازی در نوع اولیه خود بیش از ۷ گیگابایت می باشد اما نسخه ای که برای کاربرن دانلود کده فراهم نموده ایم تنها با حجم ۳ گیگابایت و بدون هیچ گونه حذف از محتویات نظیر صدا ها یا فیلم ها می باشد و تنها دلیل این کاهش محسوس استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است . همچنین همانگونه که در ابتدا گفته شد این ورژن هیچ گونه نیازی به کرک کردن نداشته و کافیست تا پس از نصب روی آیکون بازی کلیک کرده و آن را اجرا نمایید .

 

حداقل سیستم مورد نیاز :
ویندوز اکس پی ، ویستا یا سون

– ۲ گیگابایت رم
– کارت گرافیک ۲۵۶ ، DirectX 10
– فضای خالی ۹ گیگابایت برای نصب

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۴۵ گیگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم | قسمت چهارم

crack بعد از خارج کردن فایل از حالت فشردگی یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما خواهد بود که می توانید با نرم افزار Winrar برای بار دوم آن را از حالت فشرده خارج نمایید و یا با استفاده از نرم افزارهایی نظیر ImgBurn یا gBurner بر روی DVD رایت کنید .

note اگر نحوه ی باز کردن فایلهای چند قسمتی را نمی دانید ، آموزش تصویری آن را  در اینجا مطالعه کنید .

 

تصاویر محیط بازی

 

 

 

تعداد صفحات : 48

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 475
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 104
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 438
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,554
  • بازدید ماه : 1,139
  • بازدید سال : 46,822
  • بازدید کلی : 401,280
  • ادرس سایت پولی
    http://www.5riali.com/publisher.php

    درباره ما

    سایت بالون کلوپ از سال 1391 شروع به کار کرده است.

    امیدوارم لحضات خوبی در سایت ما داشته باشید.


    با تشکر


    امیرمحمدپورکریم